Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe » C1P014ABE abe

Klocki hamulcowe - komplet C1P014ABE ABE

C1P014ABE Klocki hamulcowe - komplet ABE
abe C1P014ABE
Klocki hamulcowe - komplet C1P014ABE
C1P014ABE
75.01 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:10 szt.

    Ocena:
numer części:

C1P014ABE

producent:

ABE

Długość [mm] 144,9
Grubość [mm] 19,5
Wysokość [mm] 71,6
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 5900427189614

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet C1P014ABE ABE

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: ALFA ROMEO AR 6, CITROEN C25, FIAT DUCATO, PEUGEOT J5 1.8-2.5D 09.81-07.94

Klocki hamulcowe C1P014ABE mają zastosowanie do modeli samochodów

CITROËN

XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8

PEUGEOT

206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

Numery OE klocków hamulcowych C1P014ABE producenta ABE

CITROËN

09938205, 95615159, 95623223, 95640895, 95667765

PEUGEOT

425047, 425058, 425105

FIAT

9940566, 9940999, 9941207, 9941208, 9944861, 9945070, 9945076, 994999

ALFA ROMEO

9941207

numery OEM:
ALFA ROMEO      9 941 207
CITROËN      09 938 205
CITROËN      95 615 159
CITROËN      95 623 223
CITROËN      95 640 895
CITROËN      95 667 765
FIAT      9 940 566
FIAT      9 940 999
FIAT      9 941 207
FIAT      9 941 208
FIAT      9 944 861
FIAT      9 945 070
FIAT      9 945 076
FIAT      9 949 99
PEUGEOT      4250 47
PEUGEOT      4250 58
PEUGEOT      4251 05

Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet C1P014ABE ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.


Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.