Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 48-0060 maxgear

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0060 MAXGEAR

48-0060 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy MAXGEAR
273.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numery handlowe:

MGP-1002

numer części:

48-0060

producent:

MAXGEAR

Tryb pracy hydrauliczny
Ciśnienie robocze [bar] 90
Ograniczenia producenta ZF
Nowa część bez depozytu 
nr EAN 5907558503029

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0060 MAXGEAR

POMPA WSPOM. UKŁ. KIER. VW MAŁA FLANSZA 100BAR WYSOKIE OSADZENIE
numery OEM:
SEAT      028 145 157 B
SEAT      028 145 157 C
SEAT      028 145 157 D
SEAT      028 145 157 E
SEAT      6K0 422 154
VOLKSWAGEN      028 145 157 B
VOLKSWAGEN      028 145 157 C
VOLKSWAGEN      028 145 157 D
VOLKSWAGEN      028 145 157 E
VOLKSWAGEN      6K0 422 154

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy 48-0060 MAXGEAR w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.