Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » A0079 auto-starter

Alternator A0079 AUTO-STARTER

A0079 Alternator AUTO-STARTER
auto-starter A0079
Alternator A0079
A0079
auto-starter A0079 Alternator
 

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A0079

producent:

AUTO-STARTER

Długość 1 [mm] 30,00
Długość 2 [mm] 14,00
Długość 3 [mm] 61,00
Napięcie [V] 12
Prąd ładowania alternatora [A] 90
Koła pasowe z kołem pasowym
nr EAN 5901259401134

skład zestawu:
ABE9004 Łożysko
ABE9004(FAG) Łożysko
ABE9004(NSK) Łożysko
ABE9004(NTN) Łożysko
ABE9004(SKF) Łożysko
ABE9006 Łożysko
ABE9006(FAG) Łożysko
ABE9006(NSK) Łożysko
ABE9006(NTN) Łożysko
ABE9006(SKF) Łożysko
ABEC0002 Pokrywa zabezpieczająca, alternator
ABEC0002(BOSCH) Pokrywa zabezpieczająca, alternator
ABEC0002E Pokrywa zabezpieczająca, alternator
ABEC0002S Pokrywa zabezpieczająca, alternator
APC0004 Pokrywa zabezpieczająca, alternator
AR0005 Wirnik, alternator
ARE0006 Regulator napięcia
ARE0006(BOSCH) Regulator napięcia
ARE6003 Regulator napięcia
ARS0005 Zestaw naprawczy, alternator
ARS0012 Zestaw naprawczy, alternator
ARS0024 Zestaw naprawczy, alternator
ARS0056 Zestaw naprawczy, alternator
ASL9008 Pierścień ślizgowy, alternator
BX213 Szczotka węglowa, alternator
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator A0079 AUTO-STARTER

ALTERNATOR AUTOSTARTER A0079
numery OEM:
VOLKSWAGEN      028903027L
VOLKSWAGEN      028903028G
zamienniki:
0 123 320 019
brak
BOSCH
436483
brak
VALEO

Zastosowanie Alternator A0079 AUTO-STARTER w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator A0079 AUTO-STARTER:

2021-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów