Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » A0081 auto-starter

Alternator A0081 AUTO-STARTER

A0081 Alternator AUTO-STARTER
auto-starter A0081
Alternator A0081
A0081
auto-starter A0081 Alternator
642.99 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A0081

producent:

AUTO-STARTER

Długość 1 [mm] 92,00
Długość 2 [mm] 56,00
Napięcie [V] 12
Prąd ładowania alternatora [A] 80
Koła pasowe z kołem pasowym
nr EAN 5901259401165

skład zestawu:
ABE9004 Łożysko
ABE9004(FAG) Łożysko
ABE9004(NSK) Łożysko
ABE9004(NTN) Łożysko
ABE9004(SKF) Łożysko
ABE9018 Łożysko
ABE9018(FAG) Łożysko
ABE9018(NSK) Łożysko
ABE9018(NTN) Łożysko
ABEC0004 Pokrywa zabezpieczająca, alternator
ABEC0004(BOSCH) Pokrywa zabezpieczająca, alternator
AP0020 Koło pasowe, alternator
APC0001 Pokrywa zabezpieczająca, alternator
AR0008 Wirnik, alternator
ARC0042 Prostownik, alternator
ARE0017 Regulator napięcia
ARS0012 Zestaw naprawczy, alternator
ARS0025 Zestaw naprawczy, alternator
AS0012 Stojan, alternator
ASL9008 Pierścień ślizgowy, alternator
BX213 Szczotka węglowa, alternator
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator A0081 AUTO-STARTER

ALTERNATOR AUTOSTARTER A0081
numery OEM:
MITSUBISHI      A002TA1991
MITSUBISHI      A002TA1991D
MITSUBISHI      A002TA1991F
MITSUBISHI      A2TA1991
MITSUBISHI      A2TA1991D
MITSUBISHI      A2TA1991F
PEUGEOT      57052Q
PEUGEOT      5705FP
PEUGEOT      5705S3
PEUGEOT      5705S4
PEUGEOT      5705W6
PEUGEOT      5705W7
PEUGEOT      9617861280
PEUGEOT      9617861380
PEUGEOT      9618961380
PEUGEOT      9618961580
PEUGEOT      9631318180

Zastosowanie Alternator A0081 AUTO-STARTER w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator A0081 AUTO-STARTER:

2021-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów