Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 10-H0-004 ashika

Filtr oleju 10-H0-004 ASHIKA

10-H0-004 Filtr oleju ASHIKA
ashika 10-H0-004
Filtr oleju 10-H0-004
10-H0-004
ashika 10-H0-004 Filtr oleju
10.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numer części:

10-H0-004

producent:

ASHIKA

Rodzaj filtra Wkład filtra
Długość [mm] 118
średnica zewnętrzna [mm] 62
Średnica wewnętrzna [mm] 33
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 33
Średnica zabudowy [mm] 54
nr EAN 8033001186505

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 10-H0-004 ASHIKA

numery OEM:
CHRYSLER      05069083AA
CHRYSLER      05072720AA
CHRYSLER      5069083AA
CHRYSLER      5072720AA
FORD      1482115
HYUNDAI      26300-27000
HYUNDAI      2631027000
HYUNDAI      2631027001
HYUNDAI      2631027002
HYUNDAI      2631227000
HYUNDAI      2631227001
HYUNDAI      26316-27000
HYUNDAI      26320-27000
HYUNDAI      26320-27200
HYUNDAI      2632027001
KIA      2631027002
JEEP      05069083AA
JEEP      5069083AA

Zastosowanie Filtr oleju 10-H0-004 ASHIKA w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 10-H0-004 ASHIKA:

2021-03-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.