Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 9.6332 facet eps

Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6332 FACET EPS

9.6332 Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent FACET EPS
70.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

EPS 1.970.432, KW 470 432

numer części:

9.6332

producent:

FACET EPS

Opór [Ohm] 0,50
Opór [Ohm] 6700
nr EAN 8012510017814

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6332 FACET EPS

numery OEM:
LADA      82 00 765 882
NISSAN      22433-3529R
NISSAN      22448-00A0C
NISSAN      22448-00Q0A
NISSAN      22448-00Q0B
NISSAN      22448-00Q0C
NISSAN      22448-00Q0G
NISSAN      22448-00QAA
NISSAN      22448-00QAB
NISSAN      22448-00QAE
NISSAN      22448-00QAH
NISSAN      77001-07177
NISSAN      82006-72564
RENAULT      22 43 335 29R
RENAULT      77 00 107 177
RENAULT      77 00 113 357
RENAULT      77 00 113 357 A
RENAULT      77 00 875 000
RENAULT      82 00 035 420
RENAULT      82 00 154 186
RENAULT      82 00 154 186 A
RENAULT      82 00 208 611
RENAULT      82 00 380 267
RENAULT      82 00 405 098
RENAULT      82 00 568 671
RENAULT      82 00 672 564
RENAULT      82 00 765 882
RENAULT      89 00 568 671
RENAULT      H77 00 875 000
DACIA      22 43 335 29R
DACIA      77 00 107 177
DACIA      77 00 113 357
DACIA      82 00 208 611
DACIA      82 00 380 267
DACIA      82 00 405 098
DACIA      82 00 568 671
DACIA      82 00 765 882

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6332 FACET EPS w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6332 FACET EPS:

2020-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.