Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » GCH273 trw

Cięgło, hamulec postojowy GCH273 TRW

GCH273 Cięgło, hamulec postojowy TRW
trw GCH273
56.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

GCH273

producent:

TRW

Sekcja część tylna
Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość 1/Długość 2 [mm] 1447/807
Wymagana ilość 2
nr EAN 3322938073497

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy GCH273 TRW

Linka hamulca ręcznego tył L/P (1447mm/807mm, rodzaj hamulca: tarczowy) pasuje do: AUDI A3; SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III; SKODA OCTAVIA II; VW GOLF PLUS V, GOLF V 1.2-3.2 05.03-07.15
numery OEM:
AUDI      1K0 609 721 BE
VOLKSWAGEN      1K0 609 721 BE

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy GCH273 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy GCH273 TRW:

2023-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-29
 5/5
Od kiedy mam samochód zawsze kupuję części trw
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam
2022-04-09
 5/5
dobra jakość, polecam

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.