Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 9025116 nk

Cięgło, hamulec postojowy 9025116 NK

9025116 Cięgło, hamulec postojowy NK
67.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

9025116

producent:

NK

Długość 1/Długość 2 [mm] 1445/1257+1305/1115
Typ układu hamulcowego tarcza / bęben
nr EAN 5703858634193

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 9025116 NK

LINKA HAM. RĘCZ. FORD T. FIESTA/FUSION 95- LE/PR KPL.
numery OEM:
FORD      1140391
FORD      1201199
FORD      1206909
FORD      1211024
FORD      1445646
FORD      1446193
FORD      1502612
FORD      2S612A603AE
FORD      2S612A603AF
FORD      2S612A603AG
FORD      2S612A603AH
FORD      6N112A603AA
FORD      6N112A603AB
MAZDA      D35044400C

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 9025116 NK w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 9025116 NK:

2021-12-16
 5/5
OK.
2021-12-16
 5/5
OK.
2022-08-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.