Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » 32-0469 maxgear

Cięgło, hamulec postojowy 32-0469 MAXGEAR

32-0469 Cięgło, hamulec postojowy MAXGEAR
 

    Ocena:
4/5 (6 ocen)
numer części:

32-0469

producent:

MAXGEAR

Strona zabudowy z tyłu po prawej
Strona zabudowy z tyłu z lewej
Długość 1/Długość 2 [mm] 220
Typ układu hamulcowego Hamulec bębnowy
nr EAN 5907558588644

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy 32-0469 MAXGEAR

LINKA HAM. RĘCZ. OPEL CORSA C LE/PR 220MM
numery OEM:
OPEL      5 22 151
OPEL      5 22 152
OPEL      93170227
OPEL      93170228
VAUXHALL      93170227
VAUXHALL      93170228

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy 32-0469 MAXGEAR w samochodach:

Opinie Klientów o Cięgło, hamulec postojowy 32-0469 MAXGEAR:

2020-07-30
 1/5
Nie mogę napisać opinii o tym produkcie, ponieważ przyszedł otarty i wybrakowany.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-17
 5/5
pasuje jak ulał
2019-12-13
 5/5
niestety linka okazała się za krótka, Źle dobrałem ...
2023-01-17
 5/5
pasuje jak ulał

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.