Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » FBS02075 fte automotive gmbh

Cięgło, hamulec postojowy FBS02075 FTE automotive GmbH

FBS02075 Cięgło, hamulec postojowy FTE automotive GmbH
 

    Ocena:
numer części:

FBS02075

Typ układu hamulcowego Hamulce tarczowe
Długość 1 [mm] 1447
Długość 2 [mm] 805
nr EAN 4028569478159

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy FBS02075 FTE automotive GmbH

numery OEM:
AUDI      1K0 609 721 AA
AUDI      1K0 609 721 BE
AUDI      1K0 609 721 J
AUDI      1K0 609 721 Q
AUDI      1K0 609 721 S
SEAT      1K0 609 721 AA
SEAT      1K0 609 721 BE
SEAT      1K0 609 721 J
SEAT      1K0 609 721 Q
SEAT      1K0 609 721 S
SKODA      1K0 609 721 AA
SKODA      1K0 609 721 BE
SKODA      1K0 609 721 J
SKODA      1K0 609 721 Q
SKODA      1K0 609 721 S
VOLKSWAGEN      1K0 609 721 AA
VOLKSWAGEN      1K0 609 721 BE
VOLKSWAGEN      1K0 609 721 J
VOLKSWAGEN      1K0 609 721 Q
VOLKSWAGEN      1K0 609 721 S

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy FBS02075 FTE automotive GmbH w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.