Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 4152 lpr

Cylinderek hamulcowy 4152 LPR

4152 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 4152
Cylinderek hamulcowy 4152
4152
lpr 4152 Cylinderek hamulcowy
27.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
4 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

4152, C29040

numer części:

4152

producent:

LPR

Rozstaw śrub mocujących [mm] 30
otwór Ø [mm] 15,87
Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Żeliwo
System hamulcowy UAC
nr EAN 8032532010976

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 4152 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: GEO METRO; SUZUKI SWIFT, SWIFT I, SWIFT II 1.0/1.3 08.85-12.05
numery OEM:
SUZUKI      5340186040
SUZUKI      5340186040000
SUZUKI      5340186041
HOLDEN      8970896780
HOLDEN      8971780090
GEO      96060654

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 4152 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 4152 LPR:

2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.