Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » cylinderek hamulcowy » 5118 lpr

Cylinderek hamulcowy 5118 LPR

5118 Cylinderek hamulcowy LPR
lpr 5118
Cylinderek hamulcowy 5118
47.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

5118, C08997

numer części:

5118

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 23,81
System hamulcowy TRW
Materiał Żeliwo
Wymiar gwintu 10 x 1
Rozstaw śrub mocujących [mm] 36,5
nr EAN 8032532018736

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cylinderek hamulcowy 5118 LPR

Cylinderek hamulcowy tył L/P pasuje do: FORD MAVERICK; LDV CUB; NISSAN SERENA, TERRANO II, VANETTE CARGO 1.6-2.7D 06.91-09.07
numery OEM:
FORD      1954497
FORD      1959359
NISSAN      441000F000
NISSAN      441007F000

Zastosowanie Cylinderek hamulcowy 5118 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Cylinderek hamulcowy 5118 LPR:

2022-08-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cylinderek hamulcowy


Cylinderek jest kluczowym komponentem w hamulcu bębnowym, który spotykany jest już raczej tylko w najmniejszych autach. Hydrauliczne rozpieracze szczęk wykonywane są najczęściej z żeliwa lub aluminium.
Dociśnięcie pedału hamulca przez kierowcę, powoduje wzrost ciśnienia płynu hamulcowego. Wskutek tego następuje wysunięcie skrajnych części cylinderka, co w efekcie prowadzi do rozparcia szczęk i dociśnięcia ich do wewnętrznych powierzchni bębna hamulcowego.

W przypadku problemów mogących mieć związek z hamulcami bębnowymi, diagnostyka w pierwszej kolejności polega na sprawdzeniu szczelności cylinderka. Przeciekające lub zapiekające się rozpieracze muszą zostać natychmiast wymienione. Kontrolę układu hamulcowego należy przeprowadzać co około 20 do 30 tysięcy kilometrów.

Odgłos szurania przy zwolnionym pedale może świadczyć o awarii cylinderków hamulcowych. Powodem usterek może być nagromadzenie się zanieczyszczeń (ciała stałe, które dostały się do wnętrza, korozja) lub zmiany temperatur pracy tego elementu. Zapieczony cylinderek kwalifikuje się tylko do wymiany. Pamiętać przy tym należy, że podobnie, jak w przypadku innych części składowych układu hamulcowego, również cylinderki trzeba wymieniać parami.