Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » 715520052 dri

pompa wspomagania ford galaxy 95- 715520052 DRI

715520052 pompa wspomagania ford galaxy 95- DRI
 

    Ocena:
numer części:

715520052

producent:

DRI

  • Indeks: DRI 715520052
  • Marka: DRI
  • Grupa towarowa TecDoc
    • Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy
  • Nazwa
    • POMPA WSPOMAGANIA FORD GALAXY 95-
  • Opis
    • FORD GALAXY (WGR) 11/95- ZF , silniki benz.
  • Dane dodatkowe:
    • Kaucja netto = 330,00
    • Ilość sprzedażna = 1
    • Zamiennik: 1045758
    • Numer dostawcy: 715520052
  • Parametry:
    • Ograniczenia producenta : ZF
    • Ilość żeber : 6
    • Koło pasowe o śr. [mm] : 112
    • Ciężar netto [kg] : 2,5

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie pompa wspomagania ford galaxy 95- 715520052 DRI

Koszt kaucji: 405.90 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

numery OEM:
FORD      1113038
FORD      95VW-3A674-AA
FORD      95VW-3A674-AD
FORD      95VW-3A674-AE

Zastosowanie pompa wspomagania ford galaxy 95- 715520052 DRI w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

DRI