Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ chłodzenia » termostat i uszczelka » termostat » 7.8368 facet eps

Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8368 FACET EPS

7.8368 Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent FACET EPS
 

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

EPS 1.880.368, KW 580 368

numer części:

7.8368

producent:

FACET EPS

Temperatura otwarcia [°c] 82
Rozstaw osi [mm] 2
Średnica 1 [mm] 44
Ogrzewanie/chłodzenie z otworem odpowietrzającym
nr EAN 8012510083819

skład zestawu:
7.9587 Uszczelka, Made in Italy - OE Equivalent
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8368 FACET EPS

numery OEM:
SUZUKI      17600-82810
SUZUKI      17600-82810-000
SUZUKI      17600-82811
SUZUKI      17600-82811-000
SUZUKI      17600-82860
SUZUKI      17600-82860-000
SUZUKI      17600-85811
SUZUKI      17600-85811-000
SUZUKI      17670-79001
SUZUKI      17670-79001-000
SUZUKI      17670M85030
SUZUKI      17670M85030-000
KIA      AA100-15-171A
HOLDEN      1760082811
HOLDEN      1760082860
HOLDEN      1760085811

Zastosowanie Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8368 FACET EPS w samochodach:

Opinie Klientów o Termostat układu chłodzenia, Made in Italy - OE Equivalent 7.8368 FACET EPS:

2020-02-23
 5/5
Części tego producenta jak zwykle najwyższej jakości tak jak i zakupione 7.8322
2022-12-14
 5/5
Termostat wadliwy zwróciłem bez odzewu jeszcze trochę poczekam ciekawe jak się skończy ta moja reklamcja
2022-06-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-04
 5/5
ok
2022-03-30
 5/5
Działa poprawnie, nie ma z nim problemów. Uszczelka w zestawie.

Termostat samochodowy.


Termostat jest nieskomplikowanym urządzeniem, którego zadaniem jest regulacja temperatury cieczy w układzie chłodzenia. Gdy temperatura jest niższa niż 95 stopni, mamy do czynienia z obiegiem krótkim, termostat zastaje zamknięty, a ciecz swobodnie opływa blok i głowicę silnika. Jeśli temperatura staje się wyższa, termostat otwiera swój zawór grzybkowy, a ciecz trafia do chłodnicy. Po schłodzeniu do około 20 stopni termostat znów zostaje zamknięty.

Żeby termostat działał prawidłowo, należy zadbać o czystość i drożność zaworu odpowietrzającego. Jeśli tego nie dopilnujemy, wewnątrz pojawią się pęcherzyki powietrza, co może stanowić przyczynę awarii.

Termostat może ulec uszkodzeniu w pozycji otwartej lub zamkniętej. W pierwszym przypadku chłodzenie działa ciągle, nieprzerwanie przepływając przez chłodnicę. Temperatura cieczy jest wtedy zbyt niska. W drugim przypadku silnik się przegrzewa.

Termostat nie jest elementem, który posiada możliwość regeneracji. Uszkodzony należy natychmiast wymienić. Jest to stosunkowo prosta czynność. Zwykle znajduje się on tuż obok pompy wody, w górnej części chłodnicy wody. Przy okazji wymiany sprawdźmy, czy do nowego termostatu dołączono uszczelkę do obudowy. Najczęściej i ona wymaga wymiany.