Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 9.6375 facet eps

Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6375 FACET EPS

9.6375 Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent FACET EPS
87.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

EPS 1.970.475, KW 470 475

numer części:

9.6375

producent:

FACET EPS

Opór [Ohm] 0,51
nr EAN 8012510021354

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6375 FACET EPS

numery OEM:
BMW      12 13 0 148 594
BMW      12 13 0 390 064
BMW      12 13 1 712 219
BMW      12 13 1 712 223
BMW      12 13 5 A06 753
BMW      12 13 7 523 345
BMW      12 13 7 548 553
BMW      12 13 7 550 012
BMW      12 13 7 551 049
BMW      12 13 7 551 260
BMW      12 13 7 562 744
BMW      12 13 7 571 643
BMW      12 13 7 575 010
BMW      12 13 7 594 596
BMW      12 13 7 594 936
BMW      12 13 7 594 937
BMW      12 13 7 594 938
BMW      12 13 8 611 236
BMW      12 13 8 616 153
BMW      12 13 8 647 689
BMW      12 13 8 657 273
BMW      5 575 010
BMW      7 548 553
BMW      7 551 049
BMW      7 571 643
BMW      7 594 596
BMW      7 594 936
BMW      8 611 236
BMW      8 616 153
BMW      8 647 689
ROLLS-ROYCE      12137594937
ROLLS-ROYCE      12137594938
ROLLS-ROYCE      12138647689
MINI      12 13 5 A06 753
MINI      12 13 7 550 012
MINI      12 13 7 551 049
MINI      12 13 7 562 744
MINI      12 13 7 571 643
MINI      12 13 7 575 010
MINI      12 13 7 594 596
MINI      12 13 7 594 937
MINI      12 13 8 616 153
MINI      12 13 8 657 273
MINI      7 571 643

Zastosowanie Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6375 FACET EPS w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa, Made in Italy - OE Equivalent 9.6375 FACET EPS:

2020-11-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.