Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V30-0455 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V30-0455 VAICO

V30-0455 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
29.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

V30-0455

producent:

VAICO

Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 5-biegowa
Długość [mm] 200
Szerokość [mm] 120
Wysokość [mm] 45
Typ skrzyni biegów 722,6
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Ciężar [kg] 0,263
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001182372

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V30-0455 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów (5-biegów) pasuje do: MERCEDES C (C204), C (CL203), C T-MODEL (S202), C T-MODEL (S203), C T-MODEL (S204), C (W202), C (W203), C (W204), CLC (CL203) 1.6-Electric 09.89-
numery OEM:
CHRYSLER      5073878AA
CHRYSLER      52108325AA
DODGE      5073878AA
DODGE      52108325AA
MERCEDES-BENZ      140 277 00 95
MERCEDES-BENZ      A 140 277 00 95
JEEP      5073878AA
JEEP      52108325AA

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V30-0455 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.