Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 30 94 4176 swag autoteile gmbh

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 30 94 4176 SWAG Autoteile GmbH

30 94 4176 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów SWAG Autoteile GmbH
46.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

30 94 4176

Rodzaj filtra Wkład filtra
Długość [mm] 105,4
średnica zewnętrzna [mm] 58,0
średnica zewnętrzna [mm] 55,5
Ciężar [kg] 0,08
nr EAN 4044688441768

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 30 94 4176 SWAG Autoteile GmbH

FILTR HYDR AUTOM SKRZYNI BIEG SWAG 30944176 VW GOLF IV V PASSAT TOURAN 04-
numery OEM:
AUDI      02E 305 051 B
AUDI      02E 305 051 C
AUDI      02E 398 051
AUDI      2E 305 051 B
AUDI      2E 305 051 C
AUDI      2E 398 051
SEAT      02E 305 051 B
SEAT      02E 305 051 C
SEAT      02E 398 051
SEAT      2E 305 051 B
SEAT      2E 305 051 C
SEAT      2E 398 051
SKODA      02E 305 051 B
SKODA      02E 305 051 C
SKODA      02E 398 051
SKODA      2E 305 051 B
SKODA      2E 305 051 C
SKODA      2E 398 051
VOLKSWAGEN      02E 305 051 B
VOLKSWAGEN      02E 305 051 C
VOLKSWAGEN      02E 305 051 D
VOLKSWAGEN      02E 398 051
VOLKSWAGEN      2E 305 051 B
VOLKSWAGEN      2E 305 051 C
VOLKSWAGEN      2E 305 051 D
VOLKSWAGEN      2E 398 051

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 30 94 4176 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.