Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » 99 90 9463 swag autoteile gmbh

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 99 90 9463 SWAG Autoteile GmbH

99 90 9463 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów SWAG Autoteile GmbH
29.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
4 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

99 90 9463

Rodzaj filtra Filtr sitowy
Długość [mm] 197
Szerokość [mm] 112,0
Grubość [mm] 46,5
średnica zewnętrzna [mm] 28,0
Materiał Stal
Ciężar [kg] 0,155
uwzględnić informację serwisową 
nr EAN 4044688094636

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 99 90 9463 SWAG Autoteile GmbH

FILTR HYDR AUTOM SKRZYNI BIEG SWAG 99909463 MERCEDES W140
numery OEM:
CHRYSLER      05073878AA
CHRYSLER      5073878AA
CHRYSLER      52108325AA
DODGE      05073878AA
DODGE      5073878AA
DODGE      52108325AA
MERCEDES-BENZ      140 277 00 95
MERCEDES-BENZ      A140 277 00 95
SSANGYONG      1402770095
JEEP      5073878AA
JEEP      52108325AA
MAYBACH      140 277 00 95

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów 99 90 9463 SWAG Autoteile GmbH w samochodach:

zobacz instrukcję montażu 99 90 9463

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.