Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » HX 46 knecht

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 46 KNECHT

HX 46 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów KNECHT
knecht HX 46
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 46
56.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
2 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

79812736

numer części:

HX 46

producent:

KNECHT

Rodzaj skrzyni biegów Automatyczna skrzynia biegów
Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 23
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 33
Średnica wewnętrzna 3 [mm] 26,0
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia
Długość całkowita [mm] 189,7
Szerokość [mm] 175
Wysokość 1 [mm] 20
nr EAN 4009026089644

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 46 KNECHT

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES 123 (C123), 123 T-MODEL (S123), 123 (W123), 124 (A124), 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), 190 (W201) 1.8-5.4 01.68-03.02
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      1262770295
MERCEDES-BENZ      A1262770295

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 46 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 46 KNECHT:

2022-09-29
 5/5
A to się okaże w praniu...
2024-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.