Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » HX 81D knecht

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 81D KNECHT

HX 81D Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów KNECHT
knecht HX 81D
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 81D
HX 81D
knecht HX 81D Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 81D knecht
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 81D knecht
36.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numery handlowe:

70365137

numer części:

HX 81D

producent:

KNECHT

Rodzaj skrzyni biegów Automatyczna skrzynia biegów
Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 50
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 29
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Rodzaj uszczelnienia Uszczelnienie miękkim materiałem
Długość całkowita [mm] 186,89
Szerokość [mm] 112
Wysokość 1 [mm] 18
nr EAN 4009026601624

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 81D KNECHT

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES C (C204), C (CL203), C T-MODEL (S202), C T-MODEL (S203), C T-MODEL (S204), C (W202), C (W203), C (W204), CLC (CL203) 1.6-Electric 09.89-
numery OEM:
CHRYSLER      05073878AA
CHRYSLER      5073878AA
CHRYSLER      5210-8332AB
CHRYSLER      52108325AA
CHRYSLER      K52108325AA
DODGE      52108325AA
MERCEDES-BENZ      1402770095
MERCEDES-BENZ      A1402770095
SSANGYONG      1402770095
JEEP      5073878AA
JEEP      52108325AA
MAYBACH      1402770095

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 81D KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów HX 81D KNECHT:

2024-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-29
 5/5
A to się okaże w praniu...

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.