Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » WL7026 wix

Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy WL7026 WIX

WL7026 Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy WIX
wix WL7026
 

    Ocena:
numer części:

WL7026

producent:

WIX

Rodzaj filtra:Wkład filtra
średnica zewnętrzna [mm]:60
Średnica wewnętrzna [mm]:18
Wysokość [mm]:100

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy WL7026 WIX

numery OEM:
BMW      11420661135
BMW      11421256260
BMW      11507425104
BMW      32411120717
BMW      661135
BMW      661160
DAF      0229348
DAF      229348
FIAT      2966261
FIAT      7632141102
FIAT      79850021
FIAT      9914553
FORD      5000674
FORD      5000675
FORD      5000676
FORD      7632141102
FORD      BD7F3K758A
FORD      BD7T3K758A
MERCEDES-BENZ      0001842225
MERCEDES-BENZ      0001842325
MERCEDES-BENZ      0001846525
MERCEDES-BENZ      0004660204
MERCEDES-BENZ      0004660604
MERCEDES-BENZ      0004662804
MERCEDES-BENZ      0011842225
RENAULT      5000814407
RENAULT      5000820895
RENAULT      8499135552
VOLVO      349619
VOLVO      3496191
VOLVO      3496197

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, układ kierowniczy WL7026 WIX w samochodach:

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

WIX