Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 977/1 knecht

Filtr oleju OC 977/1 KNECHT

OC 977/1 Filtr oleju KNECHT
knecht OC 977/1
Filtr oleju OC 977/1
20.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (140 ocen)
numery handlowe:

70581855

numer części:

OC 977/1

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 76,0
Wysokość [mm] 80
Gwintowana złączka 3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm] 72,0
Średnica 3 [mm] 62,0
Moment dokręcenia [Nm] 20
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego OCS 1
nr EAN 4009026887516

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 977/1 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: AUDI A1, A1 ALLSTREET, A1 CITY CARVER, A3, A3 ALLSTREET, A4 B9, A5, Q2, Q3; CUPRA FORMENTOR, LEON, LEON SPORTSTOURER 1.0-2.0 05.06-
numery OEM:
AUDI      04E115561
AUDI      04E115561B
AUDI      04E115561D
AUDI      04E115561H
SEAT      04E115561B
SEAT      04E115561H
SKODA      04E115561B
SKODA      04E115561H
VOLKSWAGEN      04E115561B
VOLKSWAGEN      04E115561H
VAG      04E115561
VAG      04E115561B
VAG      04E115561D
VAG      04E115561H
FAW-VW      L04E115561S
SVW      04E115561S

Zastosowanie Filtr oleju OC 977/1 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 977/1 KNECHT:

2023-09-16
 5/5
Pasuje, spełnia swoją role.
2024-02-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-24
 5/5
b.dobry produkt
2020-05-06
 5/5
Dobrałem OC 90 OF knecht na podstawie katalogu dostępnego w sklepie. Wszystko się zgadza i pasuje
2022-08-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-22
 5/5
Luź
2023-02-26
 5/5
OK Polecam
2020-05-25
 5/5
Kupione i zamontowane sprawuje się dobrze
2023-06-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-23
 5/5
Ok
2020-12-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-11
 5/5
Filtr oleju OC 109/1 sprawdzony na almerze n15, lejemy pod max bagnetu i nie słychać łańcuszka . POLEACAM
2021-03-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-05-20
 5/5
dobra jakość
2022-04-07
 5/5
Jw
2023-01-04
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.