Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » 152071758822 magneti marelli

Filtr oleju 152071758822 MAGNETI MARELLI

152071758822 Filtr oleju MAGNETI MARELLI
15.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

154084247070, 71758822, OX188D

numer części:

152071758822

producent:

MAGNETI MARELLI

Wysokość [mm] 141
Rodzaj filtra Wkład filtra
Średnica 1 [mm] 15
Średnica 2 [mm] 29
średnica zewnętrzna [mm] 71
nr EAN 8001063523248

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju 152071758822 MAGNETI MARELLI

numery OEM:
CHRYSLER      68001297AA
FIAT      K68001297AA
FORD      1118184
FORD      1250679
MITSUBISHI      MN980125
MITSUBISHI      MN980408
MITSUBISHI      TS200008
SKODA      045115466
SKODA      45115466
VOLKSWAGEN      045115466
VOLKSWAGEN      045115466A
VOLKSWAGEN      045115466B
VOLKSWAGEN      045115466C
VOLKSWAGEN      045118466
VOLKSWAGEN      070115562
VOLKSWAGEN      071115466
VOLKSWAGEN      071115562
VOLKSWAGEN      071115562A
VOLKSWAGEN      071115562B
VOLKSWAGEN      071115562C
VOLKSWAGEN      45115466
VOLKSWAGEN      45118466
VOLKSWAGEN      70115562
VOLKSWAGEN      71115466
VOLKSWAGEN      71115562
VAG      045115389C
VAG      045115466A
VAG      045115466B
VAG      045115466C
VAG      070115562
VAG      071115466
VAG      071115562A
VAG      071115562B

Zastosowanie Filtr oleju 152071758822 MAGNETI MARELLI w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju 152071758822 MAGNETI MARELLI:

2022-08-28
 5/5
pasuje

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.