Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » H14/2W hengst

Filtr oleju H14/2W HENGST

H14/2W Filtr oleju HENGST
22.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (15 ocen)
numery handlowe:

150100000

numer części:

H14/2W

producent:

HENGST

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
średnica zewnętrzna [mm] 76
Średnica pierścienia uszczelniającego [mm] 72
Wymiar gwintu 3/4-16 UNF
Wysokość [mm] 123
nr EAN 4030776001167

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju H14/2W HENGST

Filtr oleju pasuje do: AUDI 100 C2, 100 C3, 100 C4, 200 C2, 200 C3, 50, 80 B1, 80 B2, 80 B3, 80 B4, 90 B2, 90 B3, A6 C4, CABRIOLET B3, COUPE B2, COUPE B3, QUATTRO; PORSCHE 924 0.9-2.3 01.70-
numery OEM:
CITROËN      MLS 000-702
FORD      261 155 612
FORD      5 003 460
FORD      5 003 461
FORD      5 004 747
FORD      5 004 928
FORD      5 007 124
FORD      BFL200
MAZDA      Z ZN1-23302
MAZDA      ZZM1-23802A
NISSAN      15208-V4000
PEUGEOT      1109.C1
PORSCHE      056.115.561 G
PORSCHE      931.107.701.00
RENAULT      77 01 415 060
RENAULT      77 01 415 078
VOLKSWAGEN      026115561.3
WARTBURG      04 82 551 001
VAG      0028 115 351
VAG      026 115 561 3
VAG      030 115 561 D
VAG      035 115 561
VAG      037 115 561 A
VAG      037 115 561 B
VAG      056 115 561 A
VAG      056 115 561 B
VAG      056 115 561 G
VAG      057 115 561
VAG      059 115 661 A
VAG      5 120 700 509
VAG      561 155 612
VAG      8920 180 82 01
VAG      8920 180 89 00
VAG      BAT 115 561 A
VAG      E 512-07-00-509
VAG      SE 021 030 288 A
VAG      XE 021 030 288 A
zamienniki:
FX0027
brak
DELPHI
OC 85
brak
KNECHT
W 920/13
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
W 920/18
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
W 920/19
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
W 930/2
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
0 451 103 009
brak
BOSCH
0 451 103 013
brak
BOSCH
0 451 103 905
brak
BOSCH
LS115
brak
PURFLUX
PH2870
brak
FRAM
PH2870B
brak
FRAM

Zastosowanie Filtr oleju H14/2W HENGST w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju H14/2W HENGST:

2022-03-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-30
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2023-01-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-20
 5/5
ok
2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-24
 5/5
Polecam
2023-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-28
 5/5
Ok
2019-11-22
 5/5
Ok

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.

HENGST