Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OE 648 filtron wix

Filtr oleju OE 648 FILTRON WIX

OE 648 Filtr oleju FILTRON WIX
14.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (162 ocen)
numer części:

OE 648

producent:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 88,5
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 62,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 28
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 30,5
nr EAN 5904608006486

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OE 648 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: OPEL AGILA, ASTRA G, ASTRA G CLASSIC, ASTRA G/KOMBI, ASTRA H, ASTRA H CLASSIC, ASTRA H GTC, COMBO TOUR, COMBO/MINIVAN, CORSA B, CORSA C, CORSA C/HATCHBACK 1.0-1.4LPG 11.96-
numery OEM:
OPEL      650307
OPEL      650311
OPEL      9192425
VAUXHALL      9192425

Zastosowanie Filtr oleju OE 648 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OE 648 FILTRON WIX:

2020-02-23
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany. Pozdrawiam
2023-10-06
 5/5
Wszystko w porządku. POLECAM.
2020-01-27
 5/5
Zakup towaru OP 537/1 zrobionej kilka dni temu już zamontowany w aucie
2022-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-13
 5/5
Kupiłem w tym sklepie OE 640/1 bo cena była konkurencyjna i łatwo poszło z zamówieniem
2020-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-10
 5/5
Ok
2020-08-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-16
 5/5
Filtry do swojego samochodu od lat już kupuję w e-autoparts.pl, polecam filtry filtron bo ich jakość jest przyzwoita a cena niewygórowana
2023-10-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-20
 5/5
Kupiłem tą część OP 545/2 bo czytałem na forach że jakość jest bardzo dobra
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-21
 5/5
Super
2020-05-17
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
2021-01-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-03-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-13
 5/5
Super.
2022-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-16
 5/5
Polecam zakupy u tego dostawcy nigdy się nie zawiodłem
2021-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-13
 5/5
Polecam, filtry bardzo dobrej jakości no i przede wszystkim rodzimej produkcji.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.