Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OE 670 filtron wix

Filtr oleju OE 670 FILTRON WIX

OE 670 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OE 670
Filtr oleju OE 670
15.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (160 ocen)
numer części:

OE 670

producent:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 83
średnica zewnętrzna [mm] 65
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 24,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 24,5
nr EAN 5904608006707

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OE 670 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: ABARTH 124 SPIDER, 500 / 595 / 695, 500C / 595C / 695C, GRANDE PUNTO, PUNTO, PUNTO EVO; ALFA ROMEO GIULIETTA, GIULIETTA/HATCHBACK, MITO; FIAT 124 SPIDER, 500 1.2-2.0D 09.01-
numery OEM:
CHRYSLER      68102241AA
FIAT      6001073250
FIAT      71765460
FIAT      71773176
FIAT      73500049
FORD      1565 248
OPEL      5650342
OPEL      650190
SUZUKI      16511-85C00
SUZUKI      16511-85C00-000
SUZUKI      16511-85E00
SUZUKI      16511-85E00-000

Zastosowanie Filtr oleju OE 670 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OE 670 FILTRON WIX:

2020-05-17
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
2020-02-16
 5/5
Wahałem się przed zakupem OP 643/3 producenta to ale wszystko jest w porządku
2021-02-10
 5/5
kupuję filtron, nigdy nie było z nimi problemu
2019-12-08
 5/5
przyzwoita cena produktu
2020-05-17
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta filtron teraz kupiłem OE 648/4 i sprawuje się całkiem okej
2021-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-16
 5/5
OE 667/1 filtron już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
2023-07-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-07-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-19
 5/5
Mój kolega polecił mi zakup filtra producent, dobry wybór
2021-11-10
 5/5
Ok
2020-01-27
 5/5
Zakup towaru OP 537/1 zrobionej kilka dni temu już zamontowany w aucie

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.