Rodzaj filtra | Filtr przykręcany | |
Wysokość [mm] | 89,5 | |
Wymiar gwintu | 3/4-16 UNF | |
średnica zewnętrzna [mm] | 93,5 | |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 72 | |
Średnica wewnętrzna 2 [mm] | 62,5 | |
nr EAN | 5904608005335 |
Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OP 533 FILTRON WIX
CHRYSLER | 5041315 | |
CHRYSLER | 5057957 | |
CHRYSLER | 75221405 | |
CHRYSLER | 75221481 | |
FIAT | 4286051 | |
FIAT | 4316238 | |
FIAT | 4335580 | |
FIAT | 4363485 | |
FIAT | 82342881 | |
FORD | 0 HM 6716 BA | |
FORD | 11405 640 | |
FORD | 11425 472 | |
FORD | 11436 936 | |
FORD | 11464 497 | |
FORD | 11464 498 | |
FORD | 1152 5472 | |
FORD | 11525 802 | |
FORD | 1473 773 | |
FORD | 1482 151 | |
FORD | 1508 831 | |
FORD | 1515 160 | |
FORD | 1555 451 | |
FORD | 1556 297 | |
FORD | 1564 767 | |
FORD | 1565 486 | |
FORD | 2167 938 | |
FORD | 5001 248 | |
FORD | 5002 230 | |
FORD | 5003 559 | |
FORD | 5003 560 | |
FORD | 5003 561 | |
FORD | 5003 932 | |
FORD | 5008 677 | |
FORD | 5016 957 | |
FORD | 692 M 6714 AA | |
FORD | 70 HM 6714 AA | |
FORD | 70 HM 6714 BB | |
FORD | 74 HM 6714 CA | |
FORD | 74 HM 6714 CB | |
FORD | A 710 X 6714 DA | |
FORD | A 710 X 6714 EA | |
FORD | A 740 X 6714 FA | |
FORD | A 770 X 6714 MA | |
FORD | A 770 X 6714 RA | |
FORD | A 770 X 6714 UA | |
ISUZU | 1-32400-80 | |
ISUZU | 8-85111-61 | |
ISUZU | 8-85131-06 | |
SAAB | 800334 | |
SAAB | 880334 | |
VAG | 000 389 7991 | |
VAG | 000 393 6569 | |
VAG | 000 393 6870 | |
VAG | 000 594 0898 |
Zastosowanie Filtr oleju OP 533 FILTRON WIX w samochodach:
Opinie Klientów o Filtr oleju OP 533 FILTRON WIX:
Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń.
Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika.
Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020