Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OE 648/3 filtron wix

Filtr oleju OE 648/3 FILTRON WIX

OE 648/3 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OE 648/3
Filtr oleju OE 648/3
22.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (162 ocen)
numer części:

OE 648/3

producent:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 93
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 61,5
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 10,5
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 35
nr EAN 5904608046482

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OE 648/3 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: ALFA ROMEO 159, BRERA, SPIDER; CADILLAC BLS; CHEVROLET CAPTIVA, HHR, MALIBU; FIAT CROMA; OPEL ANTARA A, ASTRA G, ASTRA J GTC, GT, INSIGNIA A 1.8-2.4 06.00-
numery OEM:
FIAT      71739396
FIAT      71752468
FIAT      71769199
OPEL      4804934
OPEL      4804935
OPEL      5650329
OPEL      5650331
OPEL      5650336
OPEL      5650337
OPEL      5650348
OPEL      650315
SAAB      12575810
SAAB      12579143
SAAB      12605566
SAAB      24460713
SAAB      93175493
SUBARU      93171212
VAUXHALL      12605566
VAUXHALL      93175493

Zastosowanie Filtr oleju OE 648/3 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OE 648/3 FILTRON WIX:

2023-11-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-06
 5/5
ok.
2023-03-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-05-17
 5/5
Przy zakupach wybieram zawsze producenta filtron teraz kupiłem OE 648/4 i sprawuje się całkiem okej
2020-08-05
 5/5
?
2021-05-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-08
 5/5
Filtry producenta filtron jak zwykle wykonane wzorowo
2020-08-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-26
 5/5
Ok
2021-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-13
 5/5
Super.
2023-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-04-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-16
 5/5
OE 667/1 filtron już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
2024-03-19
 5/5
Dobre filtry
2020-12-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.