Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OC 62 knecht

Filtr oleju OC 62 KNECHT

OC 62 Filtr oleju KNECHT
 

    Ocena:
5/5 (139 ocen)
numery handlowe:

77001662

numer części:

OC 62

producent:

KNECHT

Rodzaj filtra Filtr przykręcany
Średnica [mm] 93,2
Wysokość [mm] 112
Gwintowana złączka 3/4"-16UNF-2B
Średnica 2 [mm] 72,0
Średnica 3 [mm] 62,0
Nr artykułu zalecanego narzędzia specjalnego OCS 2
nr EAN 4009026033784

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OC 62 KNECHT

Filtr oleju pasuje do: GAZ GAZELLE; LANCIA PRISMA; TOYOTA CELICA, CRESSIDA, CROWN, HIACE III, HIACE IV; FENDT 1 / 2 / 3 / 4 / 5, 100, 200, 300, F, FW; AGRIFULL 80; CASE IH 900; RENAULT 300 1.9D-D
numery OEM:
GMC      7984950
RENAULT      7701029279
GLAS      11112182496
GLAS      2606000800690
zamienniki:
10-0032
brak
KAGER
W 920/9
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
W 930/4
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
WV 930
brak
MANN-FILTER MANN+HUMMEL GMBH
0 451 103 014
brak
BOSCH

Zastosowanie Filtr oleju OC 62 KNECHT w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OC 62 KNECHT:

2020-02-11
 5/5
Filtry knecht oferowane w tym sklepie mają dobre ceny i co ważniejsze szybko je można odebrać
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
2022-09-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-03-22
 5/5
Luź
2022-03-01
 5/5
Dobra jakość
2023-08-01
 5/5
Ok
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-05
 5/5
Swietna jakość za rozsądne pieniądze.
2019-11-22
 5/5
Sklep dobrze zorganizowany, baaardzo szeroki wachlarz części
2023-05-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-20
 5/5
Kupiłem ten filtr razem z innymi częściami zamówienie nie dotarło już na drugi dzień
2020-10-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-08-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-11-16
 5/5
Wszystko pasuje idealnie. Doskonała jakość.
2023-03-05
 5/5
Knecht i Mann to najlepsze filtry.
2022-01-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.