Dodatkowe informacje o produkcie Filtr paliwa B31021PR JC PREMIUM
ALFA ROMEO | 0060523432 | |
ALFA ROMEO | 119113206100 | |
ALFA ROMEO | 119113206101 | |
ALFA ROMEO | 119113206104 | |
ALFA ROMEO | 4442559 | |
ALFA ROMEO | 60523432 | |
ALFA ROMEO | 60800097 | |
ALFA ROMEO | 6126291 | |
BMW | 12682313 | |
BMW | 12695483 | |
BMW | 13321268231 | |
BMW | 13321269548 | |
BMW | 13321270038 | |
BMW | 13329063165 | |
BMW | 133321268231 | |
BMW | 133321270038 | |
BMW | 133329063165 | |
CHRYSLER | J0472386 | |
CHRYSLER | TO680167 | |
CITROËN | 156778 | |
CITROËN | 91535607 | |
CITROËN | 91535807 | |
FIAT | 4442554 | |
FIAT | 450905139 | |
FIAT | 7711059 | |
FIAT | 9153580780 | |
FORD | 1137451 | |
FORD | 1212489 | |
FORD | 5018035 | |
FORD | 7212351 | |
HONDA | 16010SD4670 | |
HONDA | 16900SD4670 | |
HONDA | 16900SD4671 | |
HONDA | 16900SD4672 | |
JAGUAR | EAC3112 | |
LANCIA | 4435104 | |
MERCEDES-BENZ | 0024772601 | |
MERCEDES-BENZ | 0024772701 | |
MERCEDES-BENZ | 0024772801 | |
MERCEDES-BENZ | 24772601 | |
MERCEDES-BENZ | 24772701 | |
MERCEDES-BENZ | 24772801 | |
NISSAN | 1640070J00 | |
NISSAN | 16400J7525 | |
OPEL | 8983626 | |
PEUGEOT | 156713 | |
RENAULT | 4055020005 | |
RENAULT | 7700680162 | |
RENAULT | 7700680167 | |
RENAULT | 7700741993 | |
RENAULT | 7700742386 | |
RENAULT | 7700838890 | |
RENAULT | 770680167 | |
RENAULT | 7711130026 | |
ROVER | NTC1885 | |
ROVER | NTC5958 | |
ROVER | TKC6055 | |
SEAT | 251201511A | |
SEAT | SE021104653A | |
VOLKSWAGEN | 140201511 | |
VOLKSWAGEN | 1H0201511 | |
VOLKSWAGEN | 1H0201511A | |
VOLKSWAGEN | 1HO201511 | |
VOLKSWAGEN | 1HO201511A | |
VOLKSWAGEN | 251201511A | |
VOLKSWAGEN | 251201511H | |
VOLKSWAGEN | 2D0201051 | |
VOLKSWAGEN | 2DO201051 | |
VOLKSWAGEN | 3051335111 | |
ZASTAVA | 466268011 | |
AC | ADN12317 | |
AC | FS17 | |
AC | FS25 |
Zastosowanie Filtr paliwa B31021PR JC PREMIUM w samochodach:
Filtr paliwa jest elementem układu zasilania paliwowego silnika który odpowiada za oczyszczanie paliwa wszelkich zanieczyszczeń. Funkcja ta jest dosyć istotna ze względu na bezpieczeństwo silnika i jego zabezpieczenie przed przedwczesnym zużyciem.
Twarde drobiny dostające się na przykład podczas tankowania samochodu, podawane są do silnika przez pompę paliwową i mogą powodować zużycie gładzi cylindrowej i narażenie użytkownika na kosztowną naprawę silnika. Ponadto filtry paliwa w układach zasilania silników diesla zatrzymują ciężkie frakcje oleju napędowego lub parafiny, dlatego tak ważne jest regularne zmienianie filtra paliwa w samochodach z zapłonem samoczynnym.
Odpowiednio dobrany filtr redukuje stałe zanieczyszczenia (cząstki metali, piasek, rdza, iły), wodę przedostającą się w formie pary wodnej oraz cząsteczki żywiczne (wynik utleniania się oleju napędowego). Filtr chroni delikatne części układu zasilania silnika.
Niewłaściwa filtracja lub jej brak obniża płynność i osiągi silnika oraz zakłóca działanie układu rozruchowego. Cykliczna wymiana pozwoli uchronić pojazd przed negatywnymi skutkami dostawania się do silnika niepożądanych elementów.
Filtry paliwa często produkowane są z blachy odpornej na korozję i mechaniczne uszkodzenia. Odpływowy gwint powinien być wykonany starannie, wówczas ułatwia montaż filtra, a wzmocnienia zwiększają odporność rdzenia na siły ściskające.
Wybierając filtr, należy zwrócić uwagę na szczelność (niewłaściwa lub jej brak może spowodować wyciek paliwa i zwiększyć ryzyko pożaru), papier absorpcyjny (powinien mieć właściwą przepuszczalność) i śrubę odwadniacza (materiał nie może być zbyt kruchy).
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020