Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » OE 688/3 filtron wix

Filtr oleju OE 688/3 FILTRON WIX

OE 688/3 Filtr oleju FILTRON WIX
filtron OE 688/3
Filtr oleju OE 688/3
22.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (160 ocen)
numer części:

OE 688/3

producent:

FILTRON WIX

Rodzaj filtra Wkład filtra
Wysokość [mm] 103,5
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 65
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 21
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 31,5
nr EAN 5904608046888

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju OE 688/3 FILTRON WIX

Filtr oleju pasuje do: MAN TGE; AUDI A1, A3, A4 ALLROAD B8, A4 ALLROAD B9, A4 B8, A4 B9, A5, A6 C7, A6 C8, Q2, Q3, Q5, TT; SEAT ALHAMBRA, ARONA, ATECA, IBIZA V, LEON, LEON SC 1.2/1.6D/2.0D 11.07-
numery OEM:
VAG      03N 115 466
VAG      03N 115 562
VAG      03N 115 562 B

Zastosowanie Filtr oleju OE 688/3 FILTRON WIX w samochodach:

Opinie Klientów o Filtr oleju OE 688/3 FILTRON WIX:

2021-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-01
 5/5
Materiały użyte do produkcji tego filtra widać że są wysokiej jakości
2020-07-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-26
 5/5
Ok
2020-08-05
 5/5
?
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-19
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-03
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-09
 5/5
Konsultant dobrał mi filtry po numerze nadwozia wszystkie pasują jak ulał
2020-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-16
 5/5
OE 667/1 filtron już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
2022-10-26
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-06-02
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-07-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-12-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-10-27
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-02-17
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić OE 650/1 filtron i tak zrobiłem
2022-11-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-09-09
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-01-02
 5/5
produkt dobrej jakości za przystępną cenę (kupiłem po raz 5-ty)
2023-11-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.