Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » TI-537R japanparts

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-537R JAPANPARTS

TI-537R Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego JAPANPARTS
45.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Poniedziałek
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 2 szt.
 
    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

TI-537R

producent:

JAPANPARTS

Strona zabudowy oś przednia, z prawej
Długość [mm] 154
Gwint zewn. [mm] M20X1,5
Długość gwintu [mm] 91
Wysokość zabudowy 92
Średnica zabudowy [mm] 18,5
Gwint zewn. 1 [mm] M14X1,5
nr EAN 8033001876192

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-537R JAPANPARTS

KOŃCÓWKA DR JAPANPARTS TI-537R
numery OEM:
MITSUBISHI      MC891911
MITSUBISHI      MK309190
MITSUBISHI      MK309710
MITSUBISHI      MK384668
MITSUBISHI      MK996333
MITSUBISHI      MK997509
MITSUBISHI      ML106235

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-537R JAPANPARTS w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego TI-537R JAPANPARTS:

Krzysztof, Czerwonak
2020-11-12
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ireneusz, Zbydniów
2020-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.