Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 102 925 topran

Jednostka sterująca, układ zapłonowy 102 925 TOPRAN

102 925 Jednostka sterująca, układ zapłonowy TOPRAN
topran 102 925
Jednostka sterująca, układ zapłonowy 102 925
47.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro
1 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numer części:

102 925

producent:

TOPRAN

Układ zapłonowy cewkowy Tranzystorowy układ zapłonowy (TZ)
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez cewki
Ilość biegunów 7
Kształt obudowy wtyczki prostokątny
Cewka zapłonowa Z korpusem z radiatorem
Napięcie znamionowe [V] 12

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 102 925 TOPRAN

Moduł zapłonowy (7 pin) pasuje do: AUDI 100 C2, 100 C3, 80 B2, 80 B3, 90 B2, 90 B3; SEAT TOLEDO I; VW GOLF I, GOLF II, JETTA I, JETTA II, PASSAT B2, PASSAT B3/B4, POLO II 1.0-2.4D 08.76-03.99
numery OEM:
AUDI      191 905 351A
AUDI      191 905 351B
AUDI      191 905 351C
AUDI      211 905 351D
SEAT      191 905 351A
SEAT      191 905 351B
SEAT      191 905 351C
SEAT      211 905 351D
VOLKSWAGEN      191 905 351A
VOLKSWAGEN      191 905 351B
VOLKSWAGEN      191 905 351C
VOLKSWAGEN      211 905 351D

Zastosowanie Jednostka sterująca, układ zapłonowy 102 925 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Jednostka sterująca, układ zapłonowy 102 925 TOPRAN:

2009-07-28
 5/5
Produkt po zainstalowaniu sprawuję się bez zarzutu. Jest znacznie tańszy od orginału. Polecam!!!
2019-09-29
 5/5
Ogólnie przebieg transakcji pozytywny, dobra jakość i niezła cena
2020-01-19
 5/5
tania i śmiga a nie mam lekkiej nogi

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.