Numer WVA | 20392 | |
System hamulcowy | Continental | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | bez zintegrowanego czujnika zużycia | |
Styk ostrzegawczy o zużyciu | nieprzygotowany dla wskaźnika zużycia | |
Długość [mm] | 90 | |
Długość 2 [mm] | 90 | |
Wysokość [mm] | 74 | |
Wysokość 2 [mm] | 74 | |
Grubość 1 [mm] | 18 | |
Grubość 2 [mm] | 18 | |
nr EAN | 5012759301333 |
Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe - komplet LP221 DELPHI
MERCEDES-BENZ | 000 420 5920 | |
MERCEDES-BENZ | 000 420 6020 | |
MERCEDES-BENZ | 000 420 7820 | |
MERCEDES-BENZ | 000 420 9420 | |
MERCEDES-BENZ | 000 420 9520 | |
MERCEDES-BENZ | 000 586 5542 | |
MERCEDES-BENZ | 001 420 0520 | |
MERCEDES-BENZ | 001 420 7520 | |
MERCEDES-BENZ | 001 420 9920 | |
MERCEDES-BENZ | 002 420 2024 | |
MERCEDES-BENZ | 002 420 2224 | |
MERCEDES-BENZ | 002 420 4320 | |
MERCEDES-BENZ | 002 586 4542 | |
MERCEDES-BENZ | 002 586 4642 | |
MERCEDES-BENZ | 0024200720 | |
MERCEDES-BENZ | 005 420 0124 | |
MERCEDES-BENZ | 005 420 4520 | |
MERCEDES-BENZ | A000 420 5920 | |
MERCEDES-BENZ | A000 420 6020 | |
MERCEDES-BENZ | A000 420 7820 | |
MERCEDES-BENZ | A000 420 9420 | |
MERCEDES-BENZ | A000 420 9520 | |
MERCEDES-BENZ | A000 586 5542 | |
MERCEDES-BENZ | A001 420 0520 | |
MERCEDES-BENZ | A001 420 7520 | |
MERCEDES-BENZ | A001 420 9920 | |
MERCEDES-BENZ | A002 420 2024 | |
MERCEDES-BENZ | A002 420 2224 | |
MERCEDES-BENZ | A002 420 4320 | |
MERCEDES-BENZ | A002 586 4542 | |
MERCEDES-BENZ | A002 586 4642 | |
MERCEDES-BENZ | A005 420 0124 | |
MERCEDES-BENZ | A005 420 4520 |
Zastosowanie Klocki hamulcowe - komplet LP221 DELPHI w samochodach:
Opinie Klientów o Klocki hamulcowe - komplet LP221 DELPHI:
Klocki hamulcowe stanowią jeden z dwóch elementów układu tarczowego. Odpowiadają za zwalnianie i zatrzymywanie pojazdu poprzez dociśnięcie ich powierzchni do powierzchni tarczy hamulcowej. Powstające wówczas tarcie oraz opór materiałów powodują wyhamowanie prędkości obrotowej kół, aż do całkowitego zatrzymania pojazdu. Za dociskanie klocków odpowiada specjalny mechanizm hydrauliczny uruchamiany przez naciśnięcie pedału hamulca.
W typowym hamulcu tarczowym klocki hamulcowe są zamontowane na stałe w nieruchomym zacisku. Nie są jednak całkiem pozbawione możliwości zmiany pozycji, gdyż mogą się przemieszczać w jednej płaszczyźnie – w kierunku tarczy i z powrotem. Po wciśnięciu pedału hamulca następuje uruchomienie pompy hydraulicznej, która tłoczy płyn hamulcowy do tłoczka. Dociska on klocki do tarczy powodując hamowanie pojazdu.
Nietrudno sobie wyobrazić, jakim obciążeniom muszą sprostać klocki hamulcowe, aby zatrzymać rozpędzony samochód. Z tego powodu charakteryzują się one wielowarstwową budową oraz są wykonywane z wytrzymałych materiałów. Podstawę klocka stanowi płytka nośna, na której znajduje się specjalna warstwa tłumiąca drgania. Jest ona również odpowiedzialna za ochronę zacisków przed nagrzaniem podczas hamowania. Warstwę zewnętrzną tworzy materiał cierny. Jego skład jest indywidualnie opracowywany przez producenta, decyduje o jakości oraz cenie klocków.
Klocki hamulcowe są częściami samochodowymi, które ulegają intensywnemu zużywaniu się podczas eksploatacji. Dlatego producenci samochodów zalecają ich wymianę – dwukrotnie częściej niż tarcz, czyli co 30-45 tys. km. Częstotliwość wymiany jest uzależniona od stylu jazdy i rodzaju przemierzanych tras. W ofercie mamy różne modele klocków przeznaczone do wielu marek samochodów, a produkowane przez sprawdzone i cenione na rynku firmy. A asortymencie mamy klocki hamulcowe firm Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE oraz kilku innych.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020