Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L24111 monroe

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24111 MONROE

L24111 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L24111
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24111
L24111
monroe L24111 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24111 monroe
37.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
2 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L24111

producent:

MONROE

Ciężar [kg] 0,385
Wymiar gwintu F 16 x 2
Rodzaj gwintu z bieżnikiem lewostronnym
Długość opakowania [cm] 13,5
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 7
nr EAN 5412096364945

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24111 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego P pasuje do: OPEL ASTRA F, ASTRA F CLASSIC, ASTRA F/KOMBI, CALIBRA A, VECTRA A; SAAB 900 II, 9-3 1.4-2.5 04.88-01.05

MONROE to najbardziej znany dostawców końcówek drążka L24111 dla producentów samochodów oraz rynek niezależny.
Normy jakości jakie utrzymywane są przy produkcji końcówek drążka jak i innych części dostarczanych przez MONROE powodują, że ich jakość jest na wyjątkowo wysokim poziomie. Końcówka drążka MONROE L24111 charakteryzuje się wyjątkowo dużą jakością wykonania, trwałością oraz odpornością na przeciążenia. Części zamienne produkowane przez MONROE, w tym oglądany końcówka drążka L24111, są punktem odniesienia jeśli chodzi o jakość dla innych producentów końcówek drążka w Europie. Jakość części dostarczanych przez MONROE pozostaje wzorem dla pozostałych dostawców dla motoryzacji.
Końcówka drążka L24111 ma zastosowanie do takich aut jak OPEL VIVARO A platforma / podwozie (X83) od 2001.08, SAAB 9-2X kombi od 2004.09 oraz wielu innych modeli aut. Producent podzespołu oznaczonej numerem L24111 deklaruje jej właściwe dopasowanie do samochodów OPEL, SAAB, niemniej jednak jeżeli masz wątpliwości co do prawidłowości doboru, prosimy o kontakt z obsługą sklepu.
MONROE L24111 to bardzo dobra decyzja zakupowa przy wymianie tej części w swoim aucie ze względu na bardzo dobry stosunek cena-jakość oraz bezproblemową procedurę reklamacyjną stosowaną przez producenta części zamiennych firmę MONROE.
numery OEM:
OPEL      3 24 054
OPEL      3 24 056
OPEL      90350448
OPEL      90369705
SAAB      4242756
VAUXHALL      90350448
VAUXHALL      90369705

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24111 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L24111 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem
2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.