Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » L2820 monroe

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L2820 MONROE

L2820 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego MONROE
monroe L2820
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L2820
L2820
29.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

L2820

producent:

MONROE

Ograniczenia producenta TRW
Ciężar [kg] 0,300
Wymagana ilość 2
Gwint zewn. [mm] 14x1,5
Rodzaj gwintu z bieżnikiem prawostronnym
Długość opakowania [cm] 14,5
Szerokość opakowania [cm] 9,5
Wysokość opakowania [cm] 5
nr EAN 5412096244513

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L2820 MONROE

Końcówka drążka kierowniczego L/P pasuje do: CITROEN BERLINGO, BERLINGO/MINIVAN, C15, C15/MINIVAN, C4, C4 I, LNA, VISA, XSARA, XSARA PICASSO, XSARA/HATCHBACK, XSARA/KOMBI 0.6-Electric 01.71-12.15

Duża część kierowców pojazdów świetnie zdaje sobie sprawę, że ich pojazd posiada część końcówka drążka, której producentem może być lub jest znana firma MONROE. W tym przypadku jest to końcówka drążka o symbolu L2820.
Normy jakości jakie utrzymywane są przy produkcji końcówek drążka jak i innych części dostarczanych przez MONROE powodują, że ich jakość jest na wyjątkowo wysokim poziomie.
Producent MONROE znany jest z bardzo dobrej jakości wykonania części wytwarzanych w swoich fabrykach. Bardzo dobra jakość zastosowanych materiałów oraz nowoczesny park maszynowy, w efekcie daje korzyści w postaci auto części o wyjątkowo dobrej jakości. Końcówki drążka produkowany przez MONROE jest wzorem do naśladowania dla innych producentów końcówek drążka w Europie. Jakość produktów pochodzących z fabryk MONROE może być wzorem dla innych dostawców dla motoryzacji.
Końcówka drążka L2820 ma zastosowanie do takich aut jak CITROËN JUMPY platforma / podwozie od 2007.01, PEUGEOT 306 liftback (7A, 7C, N3, N5) od 1993.01 oraz wielu innych modeli aut.
Aktualnie prezentowana część z kategorii końcówki drążków kierowniczych, pasuje do samochodów marki CITROËN, PEUGEOT jednak w przypadku wystąpienia wątpliwości co do dobrania tej części do samochodów tych marek, zalecany jest kontakt ze sklepem celem weryfikacji doboru tego podzespołu pojazdu.
Wystawione w internetowym sklepie motoryzacyjnym części zamienne, w tym końcówka drążka producenta MONROE, mają najlepszą cenę w internecie, a dostawa zamówionych podzespołów jest szybka.
numery OEM:
CITROËN      3817.10
CITROËN      3817.18
CITROËN      3817.50
CITROËN      94 710 009 65
CITROËN      94 710 034 65
CITROËN      95 493 208
PEUGEOT      3817.10
PEUGEOT      3817.18
PEUGEOT      3817.50
PEUGEOT      3817.52
TALBOT      7943010217
TALBOT      9403817389

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L2820 MONROE w samochodach:

Opinie Klientów o Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego L2820 MONROE:

2020-03-27
 5/5
Szukałem w internecie długo L16142 i w lepszej cenie nie znalazłem niż e-autoparts.pl
2020-03-27
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić L16141 monroe i tak zrobiłem

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.