Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa » 1716 lpr

Pompa hamulcowa 1716 LPR

1716 Pompa hamulcowa LPR
lpr 1716
Pompa hamulcowa 1716
296.00 zł
cena zawiera vat 23%
taniej niż na allegro o 9.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
Środa:8 szt.

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numery handlowe:

1716, P30426

numer części:

1716

producent:

LPR

otwór Ø [mm] 23,81
Wymiar gwintu 10 x 1 (2)
Materiał Aluminium
System hamulcowy Bosch
nr EAN 8032928097277

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa 1716 LPR

Pompa hamulcowa (23,81mm) pasuje do: FIAT BRAVO, BRAVO II, DOBLO, DOBLO/MINIVAN, LANCIA DELTA III 1.3D-2.0D 05.05-

Pompa hamulcowa 1716 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

Numery OE Pompa hamulcowa 1716 producenta LPR

FIAT

51800566, 77364611, 77364728

numery OEM:
FIAT      51800566
FIAT      77364611
FIAT      77364728
zamienniki:
H239089.7.1
brak
FTE automotive GmbH
PMK551
brak
TRW
4007551
brak
GIRLING

Zastosowanie Pompa hamulcowa 1716 LPR w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hamulcowa 1716 LPR:

Marcin, Elbląg
2025-09-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.