Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie i amortyzacja » mocowanie amortyzatora » A7W006MT magnum technology

Mocowanie amortyzatora A7W006MT MAGNUM TECHNOLOGY

A7W006MT Mocowanie amortyzatora MAGNUM TECHNOLOGY
magnum A7W006MT
Mocowanie amortyzatora A7W006MT
A7W006MT
23.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

A7W006MT

Grubość [mm] 54
Średnica wewnętrzna [mm] 26
średnica zewnętrzna [mm] 83
Materiał Guma / metal
Strona zabudowy Oś przednia
Wymagana ilość 2
nr EAN 5900427308398

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie amortyzatora A7W006MT MAGNUM TECHNOLOGY

Poduszka kolumny Mc Phersona przód L/P (z łożyskiem) pasuje do: AUDI A1, A3, TT; SEAT IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, LEON, TOLEDO II; SKODA E-CITIGO, FABIA II, FABIA III 1.0-Electric 06.96-
numery OEM:
AUDI      1J0 412 331 B
AUDI      1J0 412 331 C
SEAT      1J0 412 331 C
SKODA      1J0 412 331 B
SKODA      1J0 412 331 C
VOLKSWAGEN      1J0 412 331 B
VOLKSWAGEN      1J0 412 331 C

Zastosowanie Mocowanie amortyzatora A7W006MT MAGNUM TECHNOLOGY w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie amortyzatora A7W006MT MAGNUM TECHNOLOGY:

2023-06-20
 5/5
Pasuje tak jak oryginał.

Mocowanie amortyzatora


Element ten występuje w pojazdach, które wyposażono w kolumny typu Macpherson. Dzięki niemu możliwe jest zamocowanie górnej części kolumny do podwozia. Brzmi to bardzo prosto, jednak należy pamiętać, że mocowanie amortyzatora ma bardziej złożoną funkcję. Nie jest to tylko element trzymający. Ta niepozorna część odpowiada za izolację amortyzatora od pojazdu, co bezpośrednio przekłada się na komfort podróżowania (dzięki tłumieniu hałasu i drgań).

Część ta może też zawierać łożysko działające jak oś skrętna. W czasie obrotu kierownicą amortyzator również rotuje, utrzymując właściwy kąt i ustawienie kół.

Dobrą praktyką podczas wymiany mocowania amortyzatora jest sprawdzenie i ewentualna wymiana innych elementów podlegających zużyciu w tym obszarze. Lepiej zrobić to, gdy samochód jest już rozebrany niż po krótkim czasie demontować części ponownie.
Do tych elementów należą: tarcze i klocki hamulcowe, łożyska koła, przegub kulowy, tuleje osi i wału kierownicy.

Zużycie mocowania amortyzatora jest łatwe do zdiagnozowania. Mamy z nim do czynienia, jeśli opony zużywają się tylko po jednej stronie, samochód samoistnie zjeżdża z toru jazdy lub jazda generuje wielki hałas (zwłaszcza na nierównościach).