Części do samochodów e-autoparts.pl
opinie o sklepie motoryzacyjnym e-autoparts.pl
Hotline:
+48 22 100 15 90
poniedziałek - czwartek: 9:00 - 19:00
piątek 9:00 - 16:00
Napisz do nas

... jest pusty
aktualny koszt dostawy: 16.00 zł
do bezpłatnej dostawy
brakuje: 250.00 zł
 
Wybierz auto:
Newsy e-autoparts.pl

Metalowe, wielowarstwowe uszczelnienia podgłowicowe: powłoki częściowe

Dzięki dopasowanemu funkcjonalnie, częściowemu pokryciu elastomerem, są powlekane wyłącznie te części uszczelki podgłowicowej, które są istotne dla uszczelnienia. W wyniku fragmentarycznego nanoszenia elastomeru, jest możliwe zaoszczędzenie elastomeru w miejscach oddalonych od kanałów płynu chłodzącego i oleju, oraz zapobieżenie w warunkach krytycznych, odrywaniu się warstwy elastomeru od powierzchni uszczelki.

Powłoki częściowe: ElringKlinger, jako pierwszy producent w Europie dostarczył tę technologię na produkcję seryjną
Dzięki opracowaniu specjalnego procesu nanoszenia, można definiować precyzyjnie zarówno grubość warstwy, jak i jej materiał, zależnie od konstrukcji silnika. Także różne wymagania stawiane powłokom w obszarze komór spalania oraz kanałów wody i oleju, mogą być całkowicie spełnione. Przykładowo przy większej porowatości powierzchni roboczych lub porach wokół kanałów wody i oleju, są stosowane grubsze powłoki i bardziej miękki elastomer. Równocześnie do uszczelnienia wysokiego ciśnienia zapłonu w obszarze komory spalania są wymagane warstwy elastomeru o mniejszej grubości. Ten konflikt interesów w różnych obszarach uszczelki, jest rozwiązywany, właśnie dzięki fragmentarycznemu jej powlekaniu.
ElringKlinger opracował nowy materiał powłokowy, wyjątkowo odporny na ekstremalne wymagania nowoczesnych silników o dużych mocach

Nowo opracowane powłoki ze zoptymalizowanym zachowaniem tarciowym, pozwalają uniknąć podczas pracy silnika, ścierania się powierzchni roboczych części konstrukcyjnych silnika. Dzięki bardzo dobrej zdolności dopasowywania się, już w temperaturze pokojowej, są spełnione wymagania testu „szczelności na zimno", bezpośrednio po montażu uszczelki podgłowicowej w silniku. Zależnie od przeznaczenia, są stosowane różnorodne warianty, powlekania fragmentarycznego powierzchni uszczelki.


Zaloguj się aby dodać komentarz.
Cofnij



Copyright © 2009 e-autoparts.pl