Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » skrzynia biegów » skrzynia biegów manualna » poduszka skrzyni biegów » 108 244 topran

Mocowanie, manualna skrzynia biegów 108 244 TOPRAN

108 244 Mocowanie, manualna skrzynia biegów TOPRAN
topran 108 244
Mocowanie, manualna skrzynia biegów 108 244
108 244
topran 108 244 Mocowanie, manualna skrzynia biegów
65.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

108 244

producent:

TOPRAN

Strona zabudowy z tyłu
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
dla numeru OE 1J0 199 851AA

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Mocowanie, manualna skrzynia biegów 108 244 TOPRAN

Poduszka silnika z tyłu P, gumowo-metalowa pasuje do: AUDI A3, TT; SEAT LEON, TOLEDO II; SKODA OCTAVIA I; VW BORA, BORA I, GOLF IV, NEW BEETLE 1.4-2.3 09.96-12.13
numery OEM:
AUDI      1J0 199 851AA
AUDI      1J0 199 851H
AUDI      1J0 199 851M
SEAT      1J0 199 851AA
SEAT      1J0 199 851H
SEAT      1J0 199 851M
SKODA      1J0 199 851AA
SKODA      1J0 199 851H
SKODA      1J0 199 851M
VOLKSWAGEN      1J0 199 851AA
VOLKSWAGEN      1J0 199 851H
VOLKSWAGEN      1J0 199 851M

Zastosowanie Mocowanie, manualna skrzynia biegów 108 244 TOPRAN w samochodach:

Opinie Klientów o Mocowanie, manualna skrzynia biegów 108 244 TOPRAN:

2020-02-10
 5/5
produkt ok polecam

Poduszka skrzyni biegów


Poduszki to ważne elementy układu przeniesienia napędu. Te niewielkie gumowo-stalowe części odpowiadają za tłumienie drgań powstałych w czasie pracy. Poduszka skrzyni biegów zapewnia komfort podczas zmiany przełożeń oraz chroni przekładnię przed skutkami jazdy, bo nierównej nawierzchni.

Producenci poduszek nie podają limitu kilometrów, po jakim należałoby tę część wymienić. Zależy to w dużym stopniu od warunków, w jakich użytkowany jest pojazdy oraz od indywidualnego stylu jazdy.

W przypadku manualnych skrzyń biegów zużycie objawia się utrudnionym przełączaniem przełożeń i pojawieniem się irytujących stuków dochodzących z okolicy skrzyni. Występują one zwłaszcza podczas jazdy po nierównościach.

W skrzyniach automatycznych stuki pojawiają się w momencie zmiany położenia dźwigni z pozycji "D" na "R". Istnieje prosty sposób na zbadanie stanu poduszki. Podczas pracy silnika na biegu jałowym, wystarczy przyłożyć dłoń do drążka zmiany biegów. Jeśli drgania są wyczuwalne, prawdopodobnie trzeba już myśleć o wymianie kompletu poduszek. W najgorszym razie drgania dźwigni są tak silne, że z łatwością można je zaobserwować gołym okiem. Wówczas należy jak najszybciej dokonać wymiany. W przeciwnym razie może dojść do uszkodzenia delikatnych komponentów skrzyni biegów.