Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » VO-BJ-1860 moog

Sworzeń wahacza, Hybrid Core VO-BJ-1860 MOOG

VO-BJ-1860 Sworzeń wahacza, Hybrid Core MOOG
moog VO-BJ-1860
Sworzeń wahacza, Hybrid Core VO-BJ-1860
VO-BJ-1860
50.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

VO-BJ-1860

producent:

MOOG

Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy na dole
Strona zabudowy Oś przednia
Długość [mm] 82,2
Wymiar gwintu M12X1.5
Wymiar stożka [mm] 19
Rodzaj połączenia Pojemnik
Długość opakowania [cm] 11,5
Szerokość opakowania [cm] 11,5
Wysokość opakowania [cm] 15
nr EAN 4044197264322

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza, Hybrid Core VO-BJ-1860 MOOG

Sworzeń wahacza przód L (dół przód) (średnica stożka 19mm) pasuje do: AUDI A3, Q3; SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, LEON SPORTSTOURER, TOLEDO III; SKODA FABIA IV, OCTAVIA II 1.0-Electric 02.03-
numery OEM:
AUDI      1K0 407 365 B
AUDI      1K0 407 365 C
AUDI      1K0 407 365 E
SEAT      1K0 407 365 B
SEAT      1K0 407 365 C
SEAT      1K0 407 365 E
SKODA      1K0 407 365 B
SKODA      1K0 407 365 C
SKODA      1K0 407 365 E
VOLKSWAGEN      1K0 407 365 B
VOLKSWAGEN      1K0 407 365 C
VOLKSWAGEN      1K0 407 365 E

Zastosowanie Sworzeń wahacza, Hybrid Core VO-BJ-1860 MOOG w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza, Hybrid Core VO-BJ-1860 MOOG:

2022-05-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.