Części do samochodów e-autoparts.pl
Sklep » Status zamówienia
Status zamówienia
Jaki jest możliwy status zamówienia

Status Twojego zamówienia zmienia się w trakcie jego opracowywania przez e-autoparts.pl.
O aktualnej zmianie statusu będziesz informowany dorgą mailową, ponadto możesz go także sprawdzić logując się na swoim koncie i podglądając złożone zamówienie.

Zamówienie może przyjmować następujący status:
  • W toku
    Jest to ststus zamówienia jaki osiąga ono bezpośrednio po złożeniu. Nikt z obsługi e-autoparts.pl nie zdążył się nim jeszcze zająć.
  • W toku, odbiór osobisty
    Jest to status analogiczny do W toku ale dla odbioru własnego (osobistego).
  • W trakcie kompletowania
    Status ten, oznacza, że zamówieniem zajął się pracownik e-autoparts.pl i nie powinny zdarzyć się żadne opóźnienia w jego realizacji.
  • W trakcie kompletowania, odbiór osobisty
    Jest to status analogiczny do W trakcie kompletowania ale dla odbioru własnego (osobistego).
  • Oczekiwanie na dostawę
    Oznacza to, że dla realizacji całości lub części Twojego zamówienia niezbędne jest sprowadzenie zamówionych/zamówionej części na magazyn e-autoparts.pl. Zazwyczaj taki stan nie powinien trwać dłużej niż 2-3 dni. Obsługa e-autoparts.pl będzie starała się sprecyzować termin dostawy i poinformuje Cię o tym drogą mailową.
  • Brak potwierdzenia
    Taki status oznacza, że obsługa sklepu nie może skontaktować się z Tobą drogą telefoniczną w przypadku wybrania przez Ciebie formy płatności za pobraniem (Więcej o formach płatnosci - Formy płatności). Trzykrotna próba potwierdzenia zakończona niepowodzeniem, oznacza zmienę statusu zamówienia na Wstrzymane, a po następnych trzech dniach roboczych - usunięcie zamówienia z systemu.
  • Wstrzymane
    Taki status może pojawić się przy zamówieniu, kiedy z jakiś przyczyn jego realizacja została wstrzymana. Może być to spowodowane Twoją decyzją lub decyzją e-autoparts.pl w przypadku np. braku kontaktu z Tobą.
  • Gotowe, odbiór osobisty
    Oznacza gotowość zamówienia do odbioru w przypadku odbioru własnego (osobistego).
  • Spakowane
    Jest to status charakterystyczny dla zamowień przedpłatowych. Zamówienie zostało skompletowane i spakowane. Dokument sprzedaży został sporządzony. Magazyn oczekuje na zgodę księgowości na wysyłkę.
  • Spakowane, nie zapłacone
    Księgowość nie stwierdziła wpłaty za zamówienie przedpłatowe i poinformowała o tym magazyn. Co kilka godzin będzie sprawdzany stan konta. Ostatnie sprawdzenie nastąpi w okolicy godziny 15:15. Brak zapłaty do tej godziny, skutkuje przesunięciem wysyłki co najmniej o jeden dzień.
  • Przygotowane do wysyłki-kurier
    Zamówienie jest gotowe do odbioru przez firmę kurierską (kurier).
  • Przygotowane do wysyłki - zagranica
    Jak w przypadku Przygotowane do wysyłki z przeznaczeniem na wysyłkę poza granice Polski.
  • Wysłane (kurier-pobranie)
    Przesyłka została wysłana za pobraniem firmą kurierską (kurier). O kwocie pobrania i numerze listu przewozowego poinformowany zostałeś drogą mailową.
  • Wysłane (kurier-przedpłata)
    Jak wyżej, bez kwoty pobrania.
  • Zwrot
    Zamówienie lub jego część jest w trakcie zwracania.