Części do samochodów e-autoparts.pl
Sklep » Zwroty towaru
Zwroty towaru
Jaka jest procedura zwrotu towaru?

Zgodnie z Ustawą z 24 maja 2014 roku o prawach konsumenta, Klient będący konsumentem może odstąpić od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki.

W przypadku odstąpienia od umowy Klient jest zobowiązany do powiadomienia e-autoparts drogą mailową o numerze zamówienia objętego zwrotem, numerze zwracanej części wraz z ilością, numerze rachunku bankowego oraz odesłania na własny koszt zakupionych produktów w oryginalnym opakowaniu wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Faktura korygująca będzie wystawiona przez obsługę e-autoparts.pl po wejściu zwracanego towaru na magazyn e-autoparts.pl. Będzie ona możliwa do pobrania ze strony zamówienia, jak to zrobić?.
Należy ją podpisać i odesłać na adres do zwrotów.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania, montażu ani być uszkodzony. Opakowanie powinno być odpowienio zabezpieczone na czas transportu (umieszczenie w innym kartonie, oklejenie folią ochronną) tak aby zwracany produkt nie uległ uszkodzeniu.
Zwracane części pozbawione oryginalnego opakowania, dodatkowego zabezpieczenia ochronnego (plomby, hologramy), oklejone taśmą, naklejkami, listami przewozowymi uniemożliwiającymi ich identyfiakcję nie będą przyjmowane przez magazyn e-autoparts.pl

Towary sprowadzane na specjalne zamówienie, dotyczy to także towarów o statusie brak dostepności (czerwony koszyczek), nie podlegają zwrotowi ani wymianie.

Wszelkie zwroty za pobraniem oraz wysyłane na koszt e-autoparts.pl nie są przyjmowane, chyba że nastąpiły wcześniej inne ustalenia.

Uzgodnione zwroty należy kierować na adres:

Alcor, 05-220 Zielonka, Marecka 92.


Zwroty na inne adresy i/lub bez wypełnionego formularza zwrotu nie będą uwzględniane.

Pieniądze za zwrócony produkt Klient otrzyma przelewem na wskazany numer rachunku bankowego w przeciągu do 14 dni od momentu otrzymania zwróconego produktu. Czas na zwrot pieniędzy rozpoczyna bieg od momentu dostarczenia podpisanej faktury korygującej lub (w zależności co zostanie dostarczone później) zwracanej części wraz z oświadczeniem o odstapieniu od umowy zawartej na odległość. Dostarczenie samej części bez podpisanego oświadczenia, może wydłużyć czas oczekiwania na zwrot pieniędzy.
Koszty odesłania produktu nie podlegają zwrotowi (podstawa prawna: art. 32 ust 1, 33, 34 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta) oraz strona UOKiK.