Ilość zębów | 253 | |
Urządzenia napędzane | agregat napędzany: wałek rozrządu | |
Szerokość [mm] | 30 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z dodatkami | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z amortyzatorem, rolka napinacza | |
nr EAN | 4031185275729 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SK-1377AQ1 OPTIMAL
AUDI | 078 109 243 Q | |
AUDI | 078 109 243 R | |
AUDI | 078 109 243 S | |
AUDI | 078 109 244 H | |
AUDI | 078 109 244 J | |
AUDI | 078 109 479 E | |
AUDI | 078 109 487 A | |
AUDI | 078 109 487 C | |
AUDI | 078109119C | |
AUDI | 078109119G | |
AUDI | 078109119H | |
AUDI | 078109119J | |
SKODA | 078 109 243 Q | |
SKODA | 078 109 243 R | |
SKODA | 078 109 243 S | |
SKODA | 078 109 244 H | |
SKODA | 078 109 244 J | |
SKODA | 078 109 479 E | |
SKODA | 078 109 487 A | |
SKODA | 078 109 487 C | |
SKODA | 078109119H | |
VOLKSWAGEN | 078 109 243 Q | |
VOLKSWAGEN | 078 109 243 R | |
VOLKSWAGEN | 078 109 243 S | |
VOLKSWAGEN | 078 109 244 H | |
VOLKSWAGEN | 078 109 244 J | |
VOLKSWAGEN | 078 109 479 E | |
VOLKSWAGEN | 078 109 487 A | |
VOLKSWAGEN | 078 109 487 C | |
VOLKSWAGEN | 078109119C | |
VOLKSWAGEN | 078109119G | |
VOLKSWAGEN | 078109119H | |
VOLKSWAGEN | 078109119J | |
VOLKSWAGEN | 078903137H | |
VAG | 078 109 243 Q | |
VAG | 078 109 243 R | |
VAG | 078 109 243 S | |
VAG | 078 109 244 H | |
VAG | 078 109 244 J | |
VAG | 078 109 479 E | |
VAG | 078 109 487 A | |
VAG | 078 109 487 C |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SK-1377AQ1 OPTIMAL w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020