Ilość zębów | 160 | |
Urządzenia napędzane | agregat napędzany: wałek rozrządu | |
Szerokość [mm] | 30 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z pompą wodną | |
nr EAN | 4031185570121 |
Dodatkowe informacje o produkcie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SK-1694AQ2 OPTIMAL
AUDI | 038 109 244 J | |
AUDI | 038 109 244 N | |
AUDI | 03G 109 244 | |
AUDI | 03L 109 243 A | |
AUDI | 03L 109 243 E | |
AUDI | 03L 109 244 C | |
AUDI | 03L109119 | |
AUDI | 03L109119A | |
AUDI | 03L109119D | |
AUDI | 03L109119F | |
AUDI | 045 109 244 A | |
FORD | 1 100 585 | |
FORD | 1 221 491 | |
FORD | 2M21-6K297-AA | |
FORD | XM21-6K297-AA | |
MITSUBISHI | MN980104 | |
MITSUBISHI | MN980107 | |
SEAT | 038 109 244 J | |
SEAT | 038 109 244 N | |
SEAT | 03G 109 244 | |
SEAT | 03L 109 243 A | |
SEAT | 03L 109 243 E | |
SEAT | 03L 109 244 C | |
SEAT | 03L109119 | |
SEAT | 03L109119A | |
SEAT | 03L109119D | |
SEAT | 03L109119F | |
SEAT | 045 109 244 A | |
SKODA | 038 109 244 J | |
SKODA | 038 109 244 N | |
SKODA | 03G 109 244 | |
SKODA | 03L 109 243 A | |
SKODA | 03L 109 243 E | |
SKODA | 03L 109 244 C | |
SKODA | 03L109119 | |
SKODA | 03L109119A | |
SKODA | 03L109119D | |
SKODA | 03L109119F | |
SKODA | 045 109 244 A | |
VOLKSWAGEN | 038 109 244 J | |
VOLKSWAGEN | 038 109 244 N | |
VOLKSWAGEN | 03G 109 244 | |
VOLKSWAGEN | 03L 109 243 A | |
VOLKSWAGEN | 03L 109 243 E | |
VOLKSWAGEN | 03L 109 244 C | |
VOLKSWAGEN | 03L109119 | |
VOLKSWAGEN | 03L109119A | |
VOLKSWAGEN | 03L109119D | |
VOLKSWAGEN | 03L109119F | |
VOLKSWAGEN | 045 109 244 A | |
VOLKSWAGEN | N10699901 | |
VAG | 038 109 244 J | |
VAG | 038 109 244 N | |
VAG | 03L 109 243 A | |
VAG | 03L 109 243 E | |
VAG | 03L 109 244 C | |
VAG | 045 109 244 A |
Zastosowanie Pompa wodna + zestaw paska rozrządu SK-1694AQ2 OPTIMAL w samochodach:
Pompa wody w silniku spalinowym służy do wymuszania obiegu czynnika chłodniczego w układzie chłodniczym. Temperatura powstająca podczas procesu spalania musi być odprowadzana na zewnątrz. Pompa wody transferuje powstałe ciepło za pomocą czynnika chłodniczego do chłodnicy wody gdzie wymieniane jest z otaczającym powietrzem.
Pompa wody zasilana jest zazwyczaj przy pomocy paska rozrządu, a w innych rozwiązaniach przy pomocy paska klinowego lub paska wieloklinowego. Siłę napędową wytwarza podczas wał korbowy silnika spalinowego. Przy zasilaniu pompy płynu chłodzacego paskiem rozrządu, bierze ona udział w napinaniu układu rozrządu, dlatego należy ją bezwzględnie wymienić przy rutynowej wymianie rozrządu.
Pompa wody, a zwłaszcza uszczelka wirnika jest wrażliwa na zanieczyszczenie układu chłodniczego dlatego trzeba dbać o jego czystość i regularnie wymieniać płyn chłodniczy.
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020