Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 1 987 946 096 bosch

Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 946 096 BOSCH

1 987 946 096 Pasek klinowy wielorowkowy BOSCH
bosch 1 987 946 096
Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 946 096
1 987 946 096
47.99 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (16 ocen)
numery handlowe:

6 PK 1590

numer części:

1 987 946 096

producent:

BOSCH

Ilość żeber 6
Długość [mm] 1590
nr EAN 3165143348604

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 946 096 BOSCH

Pasek wielorowkowy (6PK1590) pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B6, A4 B8, A5, A6 C5, Q5; CITROEN C5 I, C5 II, C5 III, C6, C8; FIAT ULYSSE; LANCIA PHEDRA; OPEL ASTRA G, ASTRA G CLASSIC 1.6-3.0 02.00-
numery OEM:
AUDI      06B 903 137 C
AUDI      06B 903 137 D
AUDI      06H 903 137 C
CITROËN      5750 EJ
CITROËN      5750 EW
CITROËN      5750 VE
FIAT      9638027080
FIAT      9638027180
FIAT      K9638027080
FIAT      K9638027180
LANCIA      9638027080
LANCIA      K9638027080
OPEL      97186396
OPEL      97229071
PEUGEOT      5750 EJ
PEUGEOT      5750 EW
PEUGEOT      5750 VE
RENAULT      96 38 027 080
RENAULT      96 49 592 880
SEAT      06B 903 137 C
SEAT      06B 903 137 D
SEAT      06H 903 137 C
SKODA      06B 903 137 C
SKODA      06B 903 137 D
SUBARU      80922 1080
VAUXHALL      97186396
VAUXHALL      97229071
VOLKSWAGEN      06B 903 137 C
VOLKSWAGEN      06B 903 137 D
VOLKSWAGEN      06H 903 137 C
CHEVROLET      97 186 396
CHEVROLET      97 229 071

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 946 096 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 1 987 946 096 BOSCH:

2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-03-10
 5/5
Zamówienie złożone przez internet, dobra szukajka i łatwa obsługa
2022-01-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-12-17
 5/5
Ok
2021-05-18
 5/5
Pasek z dodatkami syntetycznego kauczuku wzmacniany spełnia parametry
2021-10-05
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-01-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-29
 5/5
Szybka dostawa i sprawna realizacja zamówienia to plusy zakupów w tym sklepie z częściami samochodowymi
2022-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-07-11
 5/5
dobry produkt i rozsądna cena w tym sklepie

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.