Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 4PK954 contitech

Pasek klinowy wielorowkowy 4PK954 CONTITECH

4PK954 Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH
32.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
5/5 (47 ocen)
numery handlowe:

4 PK 953, 4 PK 954, 4 PK 955, 4 PK 956

numer części:

4PK954

producent:

CONTITECH

Ciężar [kg] 0,072
Ilość żeber 4
Długość [mm] 954
nr EAN 4010858481803

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 4PK954 CONTITECH

Pasek wielorowkowy (4PK954) pasuje do: CHEVROLET MATIZ; CITROEN BX, ZX; DAEWOO MATIZ; FIAT BRAVA, BRAVO I; MAZDA MX-5 I; MITSUBISHI PAJERO II, SANTAMO; PEUGEOT 205 I, 205 II, 305 II 1.0-3.0 10.82-
numery OEM:
CITROËN      5750H1
CITROËN      5750SS
CITROËN      91508755
CITROËN      91508762
CITROËN      91536703
CITROËN      96001123
MITSUBISHI      MD308925
PEUGEOT      575070
PEUGEOT      9153670380
CHEVROLET      25183059
CHEVROLET      96603461
DAEWOO      25183059
DAEWOO      96603461

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 4PK954 CONTITECH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 4PK954 CONTITECH:

2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-07
 5/5
4PK665 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-23
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-14
 5/5
Produkt w 100% spełnił oczekiwania.
2020-10-18
 5/5
ok
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-02-12
 5/5
ok
2020-06-09
 5/5
Zamontowany, poprzedni był tej samej firmy - polecam. Gorąco polecam sklep.
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-02-02
 5/5
ok
2019-09-09
 5/5
Wszystko poszło dobrze, porządny sklep
2022-01-13
 5/5
OK, zgodny z opisem
2019-09-09
 5/5
Nabyłem 6PK1110 contitech z odbiorem osobistym w Warszawie. Zamówienie było gotowe do odbioru po 3 godzinach od telefonu.
2021-11-20
 5/5
Produkty nowe, zgodne z zamówieniem . Wszystko O.K.
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-28
 5/5
6PK1070 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-06
 5/5
Szukałem po internecie dobrego dostawcy części contitech i znalazłem
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-09-27
 5/5
Ok
2021-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacja o producencie części samochodowych Contitech.


Contitech to niemiecka firma z siedzibą w Hanowerze, specjalizująca się w produkcji i dystrybucji części zamiennych do samochodów i innych pojazdów. Firma została założona w 1871 roku i jest jednym z największych dostawców części zamiennych na świecie. Contitech oferuje szeroką gamę produktów, w tym paski klinowe, paski rozrządu, amortyzatory, sprężyny, węże i inne elementy układów mechanicznych samochodów.

Części samochodowe Contitech zaprojektowane są i  produkowane zgodnie z wysokimi standardami jakości, aby zapewnić niezawodność i długą żywotność w różnych warunkach jazdy. Contitech ma fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Europie, Ameryce Północnej i Azji. Firma stale inwestuje w rozwijanie swojej oferty i technologii, aby sprostać zmieniającym się potrzebom rynku i zapewnić swoim klientom najlepsze produkty i usługi.