Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » 5PK1815 contitech

Pasek klinowy wielorowkowy 5PK1815 CONTITECH

5PK1815 Pasek klinowy wielorowkowy CONTITECH
59.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (47 ocen)
numery handlowe:

5 PK 1813, 5 PK 1814, 5 PK 1815, 5 PK 1816, 5 PK 1817

numer części:

5PK1815

producent:

CONTITECH

Ciężar [kg] 0,156
Ilość żeber 5
Długość [mm] 1815
nr EAN 4010858481193

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy 5PK1815 CONTITECH

Pasek wielorowkowy (5PK1815) pasuje do: BMW 3 (E36), 5 (E34), 5 (E39); CHRYSLER LE BARON, SARATOGA, VOYAGER I, VOYAGER II; HYUNDAI ACCENT III, ACCENT IV, ELANTRA IV, ELANTRA V 1.1D-3.0 10.87-
numery OEM:
BMW      11282244179
BMW      11282245848
BMW      11287786223
BMW      2245848
CHRYSLER      B4050715
FIAT      93363910
OPEL      1340611
OPEL      90509315
OPEL      93181706
VAUXHALL      90509315
HYUNDAI      252122A310
HYUNDAI      252122A610
KIA      252122A310
KIA      252122A610
LAND ROVER      STC2134
LAND ROVER      STC4455

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy 5PK1815 CONTITECH w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy 5PK1815 CONTITECH:

2020-03-26
 5/5
Mechanik polecił mi tą część
2020-04-28
 5/5
6PK1070 contitech już założone w samochodzie, auto sprawuje się dobrze
2019-09-09
 5/5
Nabyłem 6PK1110 contitech z odbiorem osobistym w Warszawie. Zamówienie było gotowe do odbioru po 3 godzinach od telefonu.
2024-01-09
 5/5
Wydaję się że wybrałem najlepszą jakość.
2022-02-02
 5/5
ok
2021-12-08
 5/5
Jakoś ok
2020-07-02
 5/5
????
2022-10-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-11-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-04-07
 5/5
Firma contitech cieszy się dobrą opinią wśród mechaników dlatego zdecydowałem się kupić 3PK915
2019-09-29
 5/5
5PK940 kupiłem na podstawie wyszukania w katalogu sklepu odbyło się bez problemów
2021-11-20
 5/5
Bardzo dobry, zgodny z katalogiem
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-11-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-12-14
 5/5
Produkt w 100% spełnił oczekiwania.
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-02-10
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-06-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-07-21
 5/5
bardzo dobry produkt
2022-08-24
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-01-06
 5/5
Szukałem po internecie dobrego dostawcy części contitech i znalazłem
2023-09-27
 5/5
Ok
2020-06-09
 5/5
Zamontowany, poprzedni był tej samej firmy - polecam. Gorąco polecam sklep.
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-10-29
 5/5
Dobry, chociaż zadziwiająco tani w porównaniu do pozostałych
2020-09-21
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.
 

Informacja o producencie części samochodowych Contitech.


Contitech to niemiecka firma z siedzibą w Hanowerze, specjalizująca się w produkcji i dystrybucji części zamiennych do samochodów i innych pojazdów. Firma została założona w 1871 roku i jest jednym z największych dostawców części zamiennych na świecie. Contitech oferuje szeroką gamę produktów, w tym paski klinowe, paski rozrządu, amortyzatory, sprężyny, węże i inne elementy układów mechanicznych samochodów.

Części samochodowe Contitech zaprojektowane są i  produkowane zgodnie z wysokimi standardami jakości, aby zapewnić niezawodność i długą żywotność w różnych warunkach jazdy. Contitech ma fabryki w wielu krajach na całym świecie, w tym w Europie, Ameryce Północnej i Azji. Firma stale inwestuje w rozwijanie swojej oferty i technologii, aby sprostać zmieniającym się potrzebom rynku i zapewnić swoim klientom najlepsze produkty i usługi.