Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 4PK780 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK780 INA

FB 4PK780 Pasek klinowy wielorowkowy INA
23.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

4PK778, 4PK779, 4PK780, 4PK781, 4PK782

numer części:

FB 4PK780

producent:

INA

Ilość żeber 4
Długość [mm] 780
nr EAN 4005108958556

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK780 INA

numery OEM:
BMW      11 28 2 245 451
BMW      11 28 2 246 732
BMW      11282245451
BMW      11282246732
BMW      2 243 732
BMW      2 245 179
BMW      2 245 451
BMW      2 246 732
BMW      2243732
BMW      2245179
BMW      2245451
BMW      2246732
BMW      64 55 2 243 732
BMW      64 55 2 245 179
BMW      64 55 2 245 451
BMW      64 55 2 246 732
BMW      64552243732
BMW      64552245179
BMW      64552245451
BMW      64552246732
DAIHATSU      90048-31017
DAIHATSU      90048-31017-000
DAIHATSU      90048-31019
DAIHATSU      9004831017
DAIHATSU      9004831017000
DAIHATSU      9004831017A
DAIHATSU      9004831019
FIAT      46557131
FIAT      71739925
HONDA      31110-P01-003
HONDA      31110-P01-004
HONDA      31110-P2J-003
HONDA      31110-P2J-004
HONDA      31110-P72-902
HONDA      31110-PO1-004
HONDA      31110P01003
HONDA      31110P01004
HONDA      31110P2J003
HONDA      31110P2J004
HONDA      31110P72902
HONDA      31110PO1004
MITSUBISHI      1340A066
MITSUBISHI      4451A106
MITSUBISHI      MD162032
MITSUBISHI      MD163032
MITSUBISHI      MD171373
MITSUBISHI      MN18176
OPEL      18 54 725
OPEL      1854725
OPEL      90512538
SUZUKI      95141-58M00
SUZUKI      9514158M00
VAUXHALL      18 54 725
VAUXHALL      1854725
VAUXHALL      90512538
HYUNDAI      25212-02550
HYUNDAI      25212-02551
HYUNDAI      25212-02552
HYUNDAI      2521202550
HYUNDAI      2521202551
HYUNDAI      2521202552
KIA      25212-02550
KIA      25212-02551
KIA      25212-02552
KIA      2521202550
KIA      2521202551
KIA      2521202552
PROTON      MD171373
PROTON      PW510943
MINI      11 28 2 245 451
MINI      11 28 2 246 732
MINI      11282245451
MINI      11282246732
MINI      2 243 732
MINI      2 245 179
MINI      2 245 451
MINI      2 246 732
MINI      2243732
MINI      2245179
MINI      2245451
MINI      2246732
MINI      64 55 2 243 732
MINI      64 55 2 245 179
MINI      64 55 2 245 451
MINI      64 55 2 246 732
MINI      64552243732
MINI      64552245179
MINI      64552245451
MINI      64552246732

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK780 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK780 INA:

2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.