Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » pasek klinowy wielorowkowy » FB 4PK815 ina

Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK815 INA

FB 4PK815 Pasek klinowy wielorowkowy INA
19.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

4PK813, 4PK814, 4PK815, 4PK816, 4PK817

numer części:

FB 4PK815

producent:

INA

Ilość żeber 4
Długość [mm] 815
nr EAN 4014870123680

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK815 INA

numery OEM:
HONDA      38920-P34-K01
HONDA      38920-P54-003
HONDA      38920-P54-004
HONDA      38920-PP4-E01
HONDA      38920-PP4-E02
HONDA      38920P34K01
HONDA      38920P54003
HONDA      38920P54004
HONDA      38920PP4E01
HONDA      38920PP4E02
HONDA      56992-P02-003
HONDA      56992-P02-004
HONDA      56992-P02-014
HONDA      56992-P1K-E03
HONDA      56992-PO2-003
HONDA      56992-PO2-004
HONDA      56992P02003
HONDA      56992P02004
HONDA      56992P02014
HONDA      56992P1KE03
HONDA      56992PO2003
HONDA      56992PO2004
ISUZU      8-94382-107-1
ISUZU      8943821071
LANCIA      775 0729
LANCIA      7750729
MAZDA      F262-18-381
MAZDA      F262-18-381A
MAZDA      F262-18-381X
MAZDA      F26218381
MAZDA      F26218381A
MAZDA      F26218381X
MAZDA      F801-15-381A
MAZDA      F80115381A
NISSAN      11720-71J00
NISSAN      11720-71J01
NISSAN      1172071J00
NISSAN      1172071J01
OPEL      94382107
SUBARU      17521-86500
SUBARU      1752186500
SUZUKI      17521-60A00
SUZUKI      17521-83E00
SUZUKI      17521-86500
SUZUKI      1752160A00
SUZUKI      1752183E00
SUZUKI      1752186500
TOYOTA      90916-02135
TOYOTA      90916-02136
TOYOTA      90916-02332
TOYOTA      90916-02332-83
TOYOTA      90916-02352
TOYOTA      9091602135
TOYOTA      9091602136
TOYOTA      9091602332
TOYOTA      909160233283
TOYOTA      9091602352
TOYOTA      99365-02135
TOYOTA      9936502135
VAUXHALL      94382107
HYUNDAI      97713-11200
HYUNDAI      97713-1C200
HYUNDAI      97713-1E000
HYUNDAI      97713-22261
HYUNDAI      97713-2D000
HYUNDAI      9771311200
HYUNDAI      977131C200
HYUNDAI      977131E000
HYUNDAI      9771322261
HYUNDAI      977132D000
KIA      97713-11200
KIA      97713-1C200
KIA      97713-1E000
KIA      97713-22261
KIA      97713-2D000
KIA      9771311200
KIA      977131C200
KIA      977131E000
KIA      9771322261
KIA      977132D000
FERRARI      133 262
FERRARI      133262
LEXUS      90916-02135
LEXUS      90916-02136
LEXUS      90916-02332
LEXUS      90916-02332-83
LEXUS      90916-02352
LEXUS      9091602135
LEXUS      9091602136
LEXUS      9091602332
LEXUS      909160233283
LEXUS      9091602352
LEXUS      99365-02135
LEXUS      9936502135

Zastosowanie Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK815 INA w samochodach:

Opinie Klientów o Pasek klinowy wielorowkowy FB 4PK815 INA:

2021-09-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2023-03-23
 5/5
Wszystko ok, pasuje do 1.6 MPI BSE.
2019-10-23
 5/5
Na forach polecali producenta ina

Pasek klinowy wielorowkowy


Rolą paska wielorowkowego jest napędzanie kilku urządzeń pomocniczych silnika. W starszych modelach stosowane były zazwyczaj paski klinowe, których budowa sprawiała, że cała praca wykonywana była poprzez kontakt powierzchni bocznych. Nowoczesne paski wielorowkowe ściśle przylegają całą powierzchnią, dzięki czemu pracują ciszej i efektywniej. Pasek taki przenosi siłę napędową z silnika na dodatkowe urządzenia (agregaty), umożliwiając ich pracę.

Zasilane przy pomocy paska wielorowkowego podzespoły to m.in. alternator, sprężarka od klimatyzacji oraz pompa wody. Są to bardzo istotne z punktu widzenia prawidłowej pracy silnika elementy. To oznacza, że zerwanie paska spowoduje natychmiastowe unieruchomienie jednostki napędowej, a często też doprowadzi do uszkodzeń wymagających kosztownej naprawy.

O naturalnym zużyciu paska mogą świadczyć zaobserwowane w czasie jazdy objawy. Piski albo gwizdy mówią o tym, że pasek rozciągnął się lub nastąpiło uszkodzenie łożysk. Stukanie to dowód na to, że w pasku mógł utknąć kamyk lub inne ciało obce, podbite przez koła. O tym, że pasek jest zbyt luźny, mogą świadczyć nieregularne uderzenia o osłonę. Słyszalne jest to zwłaszcza przy dodawaniu gazu lub zmniejszaniu prędkości obrotowej silnika. Pasek rozciągnął się lub nieprawidłowo działa napinacz paska wieloklinowego.